Пюрко, О. Є. and Туровцева, Н. М. and Пюрко, В. Є. and Хільченко, О. О. (2020) Використання колекційного відділу пришкільної навчально-дослідної ділянки в процесі викладання освітнього компоненту «Природознавство». СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ПРИРОДНИЧИХ НАУК: зб. матеріалів наук. інтернет-конф. молодих вчених (присвячена 45-річчю від дня заснування хіміко-біологічного факультету). pp. 120-123.
|
Text
ВИКОРИСТАННЯ КОЛЕКЦІЙНОГО ВІДДІЛУ ПРИШКІЛЬНОЇ НДД В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ «ПРИРОДОЗНАВСТВО».pdf Download (613kB) | Preview |
Abstract
Позакласна й позашкільна робота з учнями в більшості випадків нерозривно пов’язана з навчально-виховним процесом, що здійснюється на уроках, і ґрунтується на знаннях, навичках і вміннях, набутих під час учбових занять. Основна їх мета полягає в збагаченні, поглибленні, закріпленні набутих учнями знань, застосуванні їх на практиці, розширенні загальноосвітнього кругозору школярів, формуванні у них наукового світогляду, навичок самоосвіти, залученні до посильної суспільно-корисної праці, змістовної природоохоронної діяльності, підготовки до вибору професії. Для розвитку зацікавленості учнів предметами біологічного циклу, зокрема природознавством, значне місце приділяється позакласним заняттям. З цією метою шкіл створено науково-дослідні ділянки, зокрема колекційні, відділення, кутки живої природи,пришкільні теплиці, але, на даний час, частіше за все вони не працюють. Мета нашого дослідження полягала в з’ясуванні щодо використання колекційного відділу пришкільної науководослідної ділянки в процесі викладання освітнього компоненту «Природознавство».
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства |
Depositing User: | Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства |
Date Deposited: | 21 Dec 2020 10:31 |
Last Modified: | 21 Dec 2020 10:31 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11097 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |