Варіна, Ганна та Прокоф’єва, Олеся (2020) Психологічні засади формування емпатично-толерантного ставлення батьків учнівського колективу до дітей з інвалідизацією в інклюзивному просторі. Практична психологія в інклюзивному середовищі: зб. наук. статей міжнар. наук. інтернет-конф.. с. 45-54.
|
Text
Варіна_Прокоф'єва_стаття.pdf Скачати (855kB) | Перегляд |
Резюме
У статті аналізується проблема соціальної інтеграції дитини з інвалідністю в інклюзивний освітній простір Нової української школи. У статті описується досвід та результативність впровадження тренінгової програми «Формування емпатично-толерантного ставлення батьків учнівського колективу до дітей з інвалідністю». Представлений практико орієнтований підхід дозволяє трансформувати ціннісну систему ставлення батьків учнівського колективу до процесу інтеграції дітей з інвалідністю в освітній та загальний суспільний простір.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4413 не знайдено. |
Дата внесення: | 17 Груд 2020 14:29 |
Останні зміни: | 26 Жов 2021 20:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11064 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |