MDPU Repository

Психологічні засади формування емпатично-толерантного ставлення батьків учнівського колективу до дітей з інвалідизацією в інклюзивному просторі

Варіна, Ганна and Прокоф’єва, Олеся (2020) Психологічні засади формування емпатично-толерантного ставлення батьків учнівського колективу до дітей з інвалідизацією в інклюзивному просторі. Практична психологія в інклюзивному середовищі: зб. наук. статей міжнар. наук. інтернет-конф.. pp. 45-54.

[img]
Preview
Text
Варіна_Прокоф'єва_стаття.pdf

Download (855kB) | Preview

Abstract

У статті аналізується проблема соціальної інтеграції дитини з інвалідністю в інклюзивний освітній простір Нової української школи. У статті описується досвід та результативність впровадження тренінгової програми «Формування емпатично-толерантного ставлення батьків учнівського колективу до дітей з інвалідністю». Представлений практико орієнтований підхід дозволяє трансформувати ціннісну систему ставлення батьків учнівського колективу до процесу інтеграції дітей з інвалідністю в освітній та загальний суспільний простір.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Depositing User: Users 4413 not found.
Date Deposited: 17 Dec 2020 14:29
Last Modified: 26 Oct 2021 20:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11064

Actions (login required)

View Item View Item