МДПУ репозиторій

Психологічні засади формування емпатично-толерантного ставлення батьків учнівського колективу до дітей з інвалідизацією в інклюзивному просторі

Варіна, Ганна та Прокоф’єва, Олеся (2020) Психологічні засади формування емпатично-толерантного ставлення батьків учнівського колективу до дітей з інвалідизацією в інклюзивному просторі. Практична психологія в інклюзивному середовищі: зб. наук. статей міжнар. наук. інтернет-конф.. с. 45-54.

[img]
Перегляд
Text
Варіна_Прокоф'єва_стаття.pdf

Скачати (855kB) | Перегляд

Резюме

У статті аналізується проблема соціальної інтеграції дитини з інвалідністю в інклюзивний освітній простір Нової української школи. У статті описується досвід та результативність впровадження тренінгової програми «Формування емпатично-толерантного ставлення батьків учнівського колективу до дітей з інвалідністю». Представлений практико орієнтований підхід дозволяє трансформувати ціннісну систему ставлення батьків учнівського колективу до процесу інтеграції дітей з інвалідністю в освітній та загальний суспільний простір.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Користувач, що депонує: Користувачі 4413 не знайдено.
Дата внесення: 17 Груд 2020 14:29
Останні зміни: 26 Жов 2021 20:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11064

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу