Варіна, Г. Б. (2020) Пріоритети використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі розвитку професійної стійкості майбутніх фахівців. Актуальні проблеми неперервної освіти в інформаційному суспільстві: збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф.з інтернет підтримкою. с. 151-155.
|
Text
Варіна_Тези.pdf Скачати (416kB) | Перегляд |
Резюме
Анотація. Сучасні реформаційні процеси світового простору, вплив наслідків пандемії на всі сфери життя людини та самосвідомість в цілому – потребують докорінної перебудови шляхів існування та самоперетворення сучасної людини, формування людини нового формату, з притаманними стійкими та адаптивними якостями особистості, що надасть можливість ефективного функціонування в нестабільному й мінливому світі. Проблеми розгляду процесів впливу трансформацій на розвиток і використання інформаційних та комунікаційних технологій (ІКТ) в освіті та навчанні стають все більш актуальними. Використання ІКТ та різноманітного програмного забезпечення в професійній діяльності психолога сприяє вирішенню низки завдань, таких як: структурування й інтерпретація результатів психологічних експериментів; створення і використання систем адаптивного, ігрового й дистанційного тестування; математичне моделювання психологічних процесів; розробка нових автоматизованих психолого-діагностичних методик тощо
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4413 не знайдено. |
Дата внесення: | 17 Груд 2020 14:29 |
Останні зміни: | 26 Жов 2021 20:55 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11062 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |