МДПУ репозиторій

Підготовка майбутніх магістрів психології до професійної діяльності в умовах неформальної освіти

Варіна, Г. Б. та Осадчий, В. В. (2020) Підготовка майбутніх магістрів психології до професійної діяльності в умовах неформальної освіти. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 8 (3). с. 49-61. ISSN 2521-1234 online

[img]
Перегляд
Text
322-Article Text-577-1-10-20201027.pdf

Скачати (271kB) | Перегляд

Резюме

Стаття присвячена проблемі інтеграції та розвитку неперервної освіти в Україні. Розкрито зміст та пріоритети імплементації неформальної освіти в інституційну як важливого компонента професійної практико-орієнтованої підготовки майбутніх магістрів психології. Встановлено, що впровадження компонентів неформальної освіти створює умови для розвитку професійної самосвідомості майбутніх психологів завдяки актуалізації професійного самопізнання, розширенню меж позитивного ставлення до себе як до майбутнього професіонала, самоактуалізації потреби у професійному самовдосконаленні. Проаналізовано досвід реалізації науково-практичного онлайн курсу «Сучасні практико-орієнтовані технології в психології» на платформі Moodle у процесі професійної підготовки магістрів психології. В роботі описано дослідження впливу онлайн-курсу на процес актуалізації професійного самовдосконалення, особистісного зростання та самореалізації. Ключові слова: інституційна освіта; неформальна освіта; майбутні магістри психології; саморозвиток; компетентність; інтерактивні технології; онлайн навчання.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Користувач, що депонує: Користувачі 4413 не знайдено.
Дата внесення: 17 Груд 2020 14:33
Останні зміни: 26 Жов 2021 20:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11048

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу