МДПУ репозиторій

Експериментальна перевірка формування андрагогічної компетентності у майбутніх магістрів педагогічної освіти в процесі професійної підготовки

Балута, В. С. (2017) Експериментальна перевірка формування андрагогічної компетентності у майбутніх магістрів педагогічної освіти в процесі професійної підготовки. Науковий вісник мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: педагогіка (2). с. 164-169. ISSN 2219-5203

[img] Text
Nvmdpu_2017_2_26.pdf

Скачати (529kB)

Резюме

У статті актуалізовано питання підготовки майбутніх магістрів педагогічної освіти в контексті формування андрагогічної компетентності. Запропоновано авторську модель формування андрагогічної компетентності у майбутніх магістрів. Роз’яснено механізми та етапи формування андрагогічної компетентності, визначено педагогічні умови, критерії оцінки та рівні сформованості цієї компетентності. Особливу увагу приділено результатам упровадження авторської моделі. Зокрема, схарактеризовано анкетні дані учасників на предмет наявності у магістрів знань про андрагогічну компетентність, проаналізовано рівень сформованості сукупності професійних, комунікативних й особистісних властивостей і якостей студента магістратури, що впливають на його здатність працювати викладачем дорослих. Після закінчення формувального етапу експерименту надано порівняльний аналіз і узагальнення результатів дослідження.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
T Технологія > T Технологія (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 20 Лист 2020 15:29
Останні зміни: 20 Лист 2020 15:29
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10900

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу