Балута, В. С. (2015) Умови формування андрагогічної компетентності майбутніх магістрів педагогічної освіти в процесі професійної підготовки. Педагогічний дискурс: зб. наук. пр. (19). с. 9-13. ISSN 2309-9127 / 2313-8769.
Text
Умови формування андрагогічної компетентності.pdf Скачати (328kB) |
Резюме
У статті актуалізовано питання підготовки викладачів освіти дорослих. Визначено загальні вимоги до професіоналізму магістра педагогічної освіти як педагога-викладача та педагога-дослідника. Розглянуто особливості освіти дорослих в умовах формального навчання. Розкрито поняття «андрагогічна компетентність викладача» як здатність викладача ефективно виконувати професійну діяльність в галузі освіти дорослих. Встановлено умови формування андрагогічної компетентності викладача у процесі професійної підготовки в магістратурі. З’ясовано фактори підвищення активності дорослих під час навчання. Висвітлено сутність і принципи інтерактивного методу навчання та його вплив на освіту дорослих. Визначено науково-дослідні технології, що забезпечують навчально-методичну підготовку майбутніх магістрів-педагогів в умовах формального навчання. З’ясовано провідні інтерактивні форми організації навчання дорослих, зокрема мозковий штурм, ділові та рольові ігри, Case-study, майстер-клас, тренінг та ін. Визначено ролі, які має виконувати викладач дорослих залежно від мети заняття, та роз’яснено їх зміст.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 23 Лист 2020 14:12 |
Останні зміни: | 23 Лист 2020 14:12 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10895 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |