МДПУ репозиторій

Концептуацізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Проблема виховання дітей з функціональними обмеженнями засобами арт-терапії: наукова рефлексія

Білецька, М. В. та Сопіна, Я. В. (2019) Концептуацізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Проблема виховання дітей з функціональними обмеженнями засобами арт-терапії: наукова рефлексія. Робочий документ. Поліграфічний центр «Люкс», Мелітополь.

[img]
Перегляд
Text
Бiлецька_Сопіна.pdf

Скачати (550kB) | Перегляд

Резюме

Наукові дослідження ХХ – ХХІ ст. розширили можливості використання арт-терапії в роботі з дітьми з функціональними обмеженнями як засобу виховання, формування та коригування особистості дитини, її ціннісних ставлень та установок щодо сприйняття та взаємодії з оточуючим світом. Саме мистецтво та художньо-творча діяльність через емоції впливає на особистість, її сприйняття світу, що, в свою чергу, впливає на формування світогляду дитини, її духовної культури, творчих, етичних та естетичних якостей, є «безпечною» технологією соціалізації й інтеграції таких дітей у суспільство.

Тип елементу : Монографія (Робочий документ)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Користувач, що депонує: Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Дата внесення: 14 Вер 2020 08:15
Останні зміни: 14 Вер 2020 08:15
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10553

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу