МДПУ репозиторій

Роль навчальної практики в процесі формування практико-орієнтовної складової при особистісно-професійному розвитку вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи

Пюрко, О. Є. та Пюрко, В. Є. та Туровцева, Н. М. (2019) Роль навчальної практики в процесі формування практико-орієнтовної складової при особистісно-професійному розвитку вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи. Особистісно-професійний розвиток вчителя нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 220-225.

[img]
Перегляд
Text
Роль навчальної практики в процесі формування практико-орієнтовної складової при особистісно-професійному розвитку вчителя.pdf

Скачати (5MB) | Перегляд

Резюме

В статті розкрито роль навчальної практики з основ сільського господарства, ботаніки і фізіології рослин в процесі формування практико-орієнтовної складової при особистісно-професійному розвитку вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи. Показано, що даний вид діяльності формує у майбутніх вчителів науково-дослідницьку,біологічну та екологічну компетентності.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства
Користувач, що депонує: Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства
Дата внесення: 17 Лип 2020 07:36
Останні зміни: 17 Лип 2020 07:36
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10434

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу