Пюрко, О. Є. та Пюрко, В. Є. та Туровцева, Н. М. (2019) Роль навчальної практики в процесі формування практико-орієнтовної складової при особистісно-професійному розвитку вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи. Особистісно-професійний розвиток вчителя нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 220-225.
|
Text
Роль навчальної практики в процесі формування практико-орієнтовної складової при особистісно-професійному розвитку вчителя.pdf Скачати (5MB) | Перегляд |
Резюме
В статті розкрито роль навчальної практики з основ сільського господарства, ботаніки і фізіології рослин в процесі формування практико-орієнтовної складової при особистісно-професійному розвитку вчителя в умовах реалізації Концепції Нової української школи. Показано, що даний вид діяльності формує у майбутніх вчителів науково-дослідницьку,біологічну та екологічну компетентності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства |
Користувач, що депонує: | Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства |
Дата внесення: | 17 Лип 2020 07:36 |
Останні зміни: | 17 Лип 2020 07:36 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10434 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |