МДПУ репозиторій

Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. Методика написання наукової роботи учня МАН

Жигоренко, І. Ю. та Мінькова, Г. Ю. (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. Методика написання наукової роботи учня МАН. Інший. ТОВ "Колор Принт", Мелітополь.

[img]
Перегляд
Text
New Document (pdf.io) (3).pdf

Скачати (19MB) | Перегляд

Резюме

Згідно з «Концепцією Нової української школи», у рамках профільної освіти старшокласник зможе обирати одне з двох спрямувань навчання: академічне, із поглибленим вивченням окремих предметів з орієнтацією на продовження навчання в університеті; професійне, яке поряд зі здобуттям повної загальної середньої освіти забезпечує отримання першої професії (не обмежує можливість продовження освіти). Отже, вже на старшому етапі навчання школярі матимуть можливість визначитися, бажають вони займатися наукою, або цікавіше для них буде використовувати творчі здібності та натхнення для вибудови подальшого життєвого шляху.

Тип елементу : Монографія (Інший)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PD Германські мови
W Бібліографія. Бібліотечні Науки. Інформаційні ресурси > ZA Інформаційні ресурси > ZA4050 Електронні інформаційні ресурси
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра германської філології
Користувач, що депонує: Кафедра германської філології
Дата внесення: 30 Черв 2020 06:03
Останні зміни: 30 Черв 2020 06:03
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10389

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу