Канарова, О. В. та Худякова, А. А. (2019) Теоретичні основи дослідження розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку. WayScience: VII Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Сучасний рух науки", 6-7 черв. 2019 р.. с. 707-710. ISSN 2664-4819
|
Text
ilovepdf_merged.pdf Скачати (2MB) | Перегляд |
Резюме
Сучасні тенденції розвитку науки та техніки залишають відбиток і в процесах суспільного розвитку. З розвитком інформаційно-комунікаційних технологій, роботехніки все частіше піднімається питання, яке місце в такому стрімкому розвитку має зайняти людина майбутнього? Тому виникає необхідність всебічного розвитку дитини дошкільного віку, яка в майбутньому має бути розумною, лабільною та творчою.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 26 Черв 2020 12:34 |
Останні зміни: | 26 Черв 2020 12:34 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10177 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |