Гузь, Н. В. and Гузь, В. В. and Дубяга, С. М. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Психолого-педагогічний супровід родини, яка виховує дитину з особливими потребами як умова забезпечення гармонійного інклюзивного освітнього середовища початкової школи. Project Report. Люкс.
розділ монографія-конвертирован.pdf
Download (269kB) | Preview
Abstract
Як  основа  національного  та  духовного відродження  суспільства,  система  освіти  в  Україні  ставить  перед  собою стратегічне завдання, яке полягає у навчанні та вихованні всіх громадян, в тому числі  і  людей  з  особливими  потребами,  які  здатні  зберегти  та  примножити цінності  національної  культури  та громадянського  суспільства,  розвивати  та  зміцнювати  незалежну,  соціальну,  економічну  та  правову  державу.  Одним  з результатів  гуманістичного  розвитку  сучасного  суспільства  сьогодення  є впровадження  інклюзивної  освіти  в  заклади  освіті,  психологічний  супровід розвитку і навчання цих дітей, їх успішна соціальна адаптація та включення в життя спільноти. 
Концепція сімейного  виховання дитини  з відхиленнями в розвитку має основну мету  –  досягнення  гармонійного  психологічного  простору  родини  з нестандартною  дитиною,  максимального  розвитку  її  потенційних  можливостей і забезпечення успішної інтеграції в суспільство.
| Item Type: | Monograph (Project Report) | 
|---|---|
| Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія | 
| Divisions: | Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти | 
| Depositing User: | Users 4423 not found. | 
| Date Deposited: | 22 Jun 2020 10:47 | 
| Last Modified: | 24 May 2021 12:49 | 
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10077 | 




