МДПУ репозиторій

Сутність процесу інтегрованого навчання професійної педагогічної діяльності засобами англійської мови

Маслова, А. В. (2016) Сутність процесу інтегрованого навчання професійної педагогічної діяльності засобами англійської мови. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: зб. наук. пр., 3 (37). с. 137-144.

[img] Text
стаття_Маслова.PDF - Опублікована Версія

Скачати (396kB)

Резюме

У статті розкрито сутність процесу інтегрованого навчання професійної педагогічної діяльності засобами англійської мови. Визначено роль і значення інтеграції в процесі підготовки магістрантів немовних педагогічних спеціальностей до професійного спілкування англійською мовою. Представлено навчальний посібник «English Scientific Pedagogical Writing», метою якого є поєднання професійної та іншомовної діяльності на заняттях з іноземної мови. Ключові слова: інтеграція, інтегроване навчання, магістранти, професійна педагогічна діяльність, іншомовна мовленнєва діяльність, англійське науково-педагогічне мовлення.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Кафедра іноземних мов
Дата внесення: 08 Груд 2016 12:16
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1004

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу