MDPU Repository

Сутність процесу інтегрованого навчання професійної педагогічної діяльності засобами англійської мови

Маслова, А. В. (2016) Сутність процесу інтегрованого навчання професійної педагогічної діяльності засобами англійської мови. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: зб. наук. пр., 3 (37). pp. 137-144.

[img] Text
стаття_Маслова.PDF - Published Version

Download (396kB)

Abstract

У статті розкрито сутність процесу інтегрованого навчання професійної педагогічної діяльності засобами англійської мови. Визначено роль і значення інтеграції в процесі підготовки магістрантів немовних педагогічних спеціальностей до професійного спілкування англійською мовою. Представлено навчальний посібник «English Scientific Pedagogical Writing», метою якого є поєднання професійної та іншомовної діяльності на заняттях з іноземної мови. Ключові слова: інтеграція, інтегроване навчання, магістранти, професійна педагогічна діяльність, іншомовна мовленнєва діяльність, англійське науково-педагогічне мовлення.

Item Type: Article
Subjects: P Мова та література > PE Англійська мова
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра англійської мови
Depositing User: Кафедра англійської мови
Date Deposited: 08 Dec 2016 12:16
Last Modified: 08 Dec 2016 12:16
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1004

Actions (login required)

View Item View Item