Items where Division is "Фахові видання" and Year is 2015
P
Prokofieva, Olesia (2015) Psychological conditions of preventing manipulative interpersonal relations in adolescence. Наука і освіта (7). pp. 87-93.
В
Варіна, Г. Б. (2015) Пропріум професійної стійкості майбутнього практичного психолога. Наука і освіта (7). pp. 9-14.
Д
Данилевська, С. А. and Каткова, Т. А. (2015) Особливості дослідження рівня сформованої духовної культури молоді. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки: зб. наукових праць, 12 (1 (46)). pp. 111-117. ISSN 2311-2220
З
Зайцева, Ю. М. and Прокоф’єва, О. О. (2015) Психологічні аспекти етнічної ідентичності української молоді. Наука і освіта (7). pp. 27-33.
К
Каткова, Т. А. and Кобильнік, Л. М. (2015) Психологічний супровід процесу самоактуалізації особистості майбутніх фахівців. Проблеми сучасної психології (30). pp. 268-278. ISSN ISSN 2227-6246
Каткова, Т. А. and Фісіна, Г. Н. (2015) Психологічні особливості впливу спрямованості особистості старшокласника на професійний вибір. Наука і освіта (7). pp. 44-49. ISSN 2311-8466
Каткова, Т. А. and Шевченко, С. В. (2015) Дослідження проблеми підвищення працездатності особистості у психологічному дискурсі. Наука і освіта (7). pp. 120-125. ISSN 2311-8466
М
Мельникова, Светлана (2015) Психосоциальный стресс и его влияние на процесс обучения в вузе студентов специальности «практическая психология». Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). pp. 252-257. ISSN 2219-5203
Мельникова, С. В. (2015) Изучение уровня тревожности, фрустрированности, агрессивности и ригидности в социальной группе «студенты-психологи». Наука і освіта (3). pp. 62-67. ISSN 2311-8366
Марєєва, І. Ю. and Работа, Т. О. and Царькова, О. В. (2015) Виявлення фрустрації методами проективної діагностики в студентів–майбутніх практичних психологів. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки», 1 (1). pp. 150-154.
П
Прокоф’єва, О. О. and Мартинюк, А. Г. (2015) Формування субсфери Я-соціальне у юнацькому віці засобами гештальт-терапії. Проблеми сучасної психології (27). pp. 460-470.
С
Стрекалова, Л. В. and Царькова, О. В. (2015) Психологічні особливості пам’яті у молодшому шкільному віці. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки», 2 (2). pp. 67-71.
У
Усинова, Д. В. and Царькова, О. В. (2015) Дослідження сімейних відносин засобами проективних малюнків. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки», 1 (1). pp. 75-78.
Ф
Федулова, О. В. and Царькова, О. В. (2015) Психологічні особливості корекції міжособистісної взаємодії у підлітків. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки (2 (47)). pp. 246-254.
Ц
Царькова, О. В. (2015) Феномен почуття провини як глибинний аспект особистості батьків, які мають дітей з обмеженими можливостями. Проблеми сучасної психології (30). pp. 658-668.
Царькова, О. В. (2015) Особливості психотерапії у роботі з сім’ями, де росте дитина з психофізіологічними вадами. Проблеми сучасної психології (27). pp. 610-619.
Царькова, О. В. (2015) Характер и специфика переживания чувства вины родителями детей с ограниченными возможностями и функциональными расстройствами. Наука і освіта (3). pp. 116-119.
Царькова, О. В. (2015) Почуття провини як компонент психологічного клімату у родині, де росте дитина з особливими потребами. Наука і освіта (7). pp. 115-120.
Царькова, О. В. (2015) Дослідження впливу почуття провини на психологічний стан батьків, які виховують дітей з психофізіологічними вадами. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки» (1). pp. 151-155.
Ш
Шевченко, С. В. (2015) Досвід професійної підготовки як фактор розвитку розумової працездатності студентів. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки», 2 (2). pp. 71-76.
Шевченко, С. В. and Каткова, Т. А. (2015) Дослідження проблеми підвищення розумової працездатності особистості у психологічному дискурсі. Наука і освіта (7). pp. 120-125. ISSN 2311-8466