Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Items where Division is "Кафедра початкової і спеціальної освіти" and Year is 2025

Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: B | C | D | M | S | Z | Б | Д | Т | Ч | Ш
Number of items: 23.

B

Bakhmat, Nataliia and Barbashova, Iryna and Mamychenko, Sergii and Ponomarova, Margaryta and Mozulenko, Dmytro (2025) The History of Pedagogy as a Paradigm Shift: The Role of AI at the Current Stage. Brazilian Journal of Education, Technology and Society (BRAJETS) (18): 1. pp. 234-246. ISSN 2316-9907

Barbashova, Iryna and Hetmanenko, Liudmyla and Kukhniuk, Oksana and Vasylenko, Iryna and Snisar, Olena (2025) Next-Generation Educational Technologies in University Settings. Salud, Ciencia y Tecnología – Serie de Conferencias (4). pp. 1450-1460. ISSN 2953-4860

Barbashova, Iryna and Horina, Olha and Vakhniak, Nadiia and Vitiuk, Valentyna and Serhaniuk, Liubov (2025) Psychological and Pedagogical Vectors of Distance Learning in Higher Education: A Framework for Integrated Management and Support. European Journal of Social Science Education and Research, 12 (2). pp. 99-111. ISSN 2411-9563

C

Cherniakova, Zhanna and Barbashova, Iryna and Kosenko, Ruslan and Koreneva, Inna and Kuzmenko, Hanna (2025) Sustainable development principles integration into educational curricula: implications and prospects. Nativa, 13 (2). pp. 330-339. ISSN ISSN: 2318-7670

D

Dubiaha, Svitlana and Pushkar L., Larysa and Illyash, Solomiya and Shvydun, Liudmyla and Hlushko, Tetiana (2025) Harnessing Gamification for Educational Leadership and Its Impact on Primary and Secondary School Students’ Motivation to Learn. International Journal of Organizational Leadership (14). pp. 582-599. ISSN ISSN 2383-1103 ISSN онлайн 2345-6744

M

Meshko, Halyna and Meshko, Oleksandr and Mamychenko, Sergii and Barbashova, Iryna and Molchanova, Oksana and Dievochkina, Natalia (2025) Postmodernist philosophy of psychology and pedagogy: practical aspects of implementation within the framework of a teacher’s professional development. Sapienza: International Journal of Interdisciplinary Studies, 6 (3). pp. 1-8. ISSN 2675-9780

S

Shevchenko, Yulia and Melnychuk, Iryna and Mamchur, Iryna and Rzhevska-Shtefan, Zlata and Moroz, Liudmyla (2025) Psychological stability: the point of convergence of pedagogy and psychology in the field of special education in themode rn social landscape. Brazilian Journal of Education, Technology and Society (BRAJETS) (18): 1. pp. 247-257. ISSN 2316-9907

Shevchenko, Yuliia and Lysenko, Liudmyla and Horina, Olha and Postoiuk, Nataliia and Vakulyk, Iryna (2025) Psychological Aspects ofThe Concept ofLonglifeLearning: Motivation Vectors. International Journal of Basic and Applied Sciences, 14 (3). pp. 17-25.

Z

Zhenxiong, Lin and Slyvka, Larysa and Olynets, Tetiana and Termenzhy, Daria and Huz, Volodymyr (2025) The Use of Educational Technologies in Personalized Learning of Primary School Students. International Electronic Journal of Elementary Education (18 (1)). pp. 109-121. ISSN 1307-9298

Б

Барбашова, Ірина Анатоліївна (2025) Мультимедійний підручник як інформаційно-комп’ютерна технологія навчання в початковій школі. Modern problems of science development: scope and causes: Abstracts of XV International Scientific and Practical Conference, Bergen, Norway (April 14-16, 2025). pp. 109-112.

Д

Дубяга, С.М. (2025) Роль учителя початкових класів у формуванні культури прийняття та підтримки в інклюзивному колективі. Зміцнення спільних європейських цінностей через освіту: збірник тез доповідей за матеріалами III Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (24 жовтня 2025 р., м. Запоріжжя). pp. 362-364.

Дьоміна, В.І. (2025) Моделі взаємодії вчителя, асистента і батьків у системі підтримки дитини в інклюзивному класі. Зміцнення спільних європейських цінностей через освіту: збірник тез доповідей за матеріалами III Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (24 жовтня 2025 р., м. Запоріжжя). pp. 367-369.

Т

Таран, К. О. (2025) Особливості формування мотивації здобувачів початкової освіти в сучасних умовах. Мозаїка початкової освіти: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції «Початкова освіта: історія, проблеми, перспективи», 26.02.25, м. Ніжин (1). pp. 245-250.

Ч

Чумак, Т. В. and Шевченко, Юлія Михайлівна (2025) Медіатехнології в інклюзивній освіті: міжнародний і вітчизняний досвід дистанційного навчання дітей із порушеннями мовлення. Інновації в початковій і спеціальній освіті: досягнення та перспективи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. pp. 224-226.

Ш

Шершньоаа, Олена (2025) Виховання соціальної та громадянської компетентності молодших школярів у сучасному освітньому середовищі. Педагогічна освіта: традиції, реалії, перспективи: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Умань, 23-24 жовтня 2025 р.). pp. 244-247.

Шершньова, О. В. (2025) Соціально-емоційне навчання як основа інклюзивного освітнього процесу. Філософія, філологія, культура, освіта: слово молоді: Всеукраїнська науково-практична конференція молодих науковців і студентів (25 березня 2025 р., м. Чернігів). p. 36.

Шершньова, О. В. (2025) Інноваційні підходи до соціально-педагогічного супроводу дітей з ООП в інклюзивному середовищі. Міждисциплінарний діалог: молодь, наука, інновації: збірник матеріалів і Всеукраїнської науково-практичній конференції з міжнародною участю, 18 квітня 2025 року. pp. 124-128.

Шершньова, О. В. (2025) Роль асистента вчителя в інклюзивному класі: практичні аспекти та міжнародний досвід. Інновації в початковій і спеціальній освіті: досягнення та перспективи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Черкаси, 14 травня 2025 року). pp. 232-234.

Шершньова, О. В. (2025) Мовленнєвий етикет як складова професійної культури майбутнього вчителя. Science, Education and Society: Interdisciplinary Approaches to Solving Global Issues: International Scientific and Practical Conference (Austin, USA, November 6, 2025). pp. 56-59. ISSN UDC 37:082.2(06) ISBN 978-1-968285-09-8

Шершньова, О. В. (2025) Інклюзивна освіта як відображення європейських цінностей рівності та недискримінації: український контекст. Зміцнення спільних європейських цінностей через освіту: збірник тез доповідей за матеріалами III Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, 24 жовтня 2025 р.. pp. 122-125. ISSN ISBN 978-617-7346-80-6 У

Шершньова, Олена (2025) Європейські цінності в освітньому середовищі малокомплектної школи: проблеми та можливості. Євроінтеграційні орієнтири інноваційного наукового пошуку молоді України: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Запоріжжя – Мелітополь, 26–27 червня 2025 р.). pp. 42-45.

Шершньова, Олена (2025) Формування емоційного інтелекту молодших школярів як чинник гармонійного розвитку особистості. Сучасна парадигма безперервності освіти: мультидисциплінарний підхід: матеріали ІІ Всеукраїнського науково-освітнього форуму з міжнародною участю, 24 жовтня 2025 року. pp. 235-239.

Шершньова, Олена Володимирівна (2025) Педагогіка партнерства: співпраця з батьками в умовах інклюзивного класу. Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку науки та освіти: збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Полтава, 24-26 квітня 2025 року). pp. 330-333.

This list was generated on Tue Dec 9 23:00:12 2025 EET.