Items where Division is "Кафедра управління та адміністрування" and Year is 2020

Group by: Creators | Item Type | No Grouping
Jump to: Д | Н | П | Ш | Щ | Я
Number of items: 16.

Д

Данилова, О. А. (2020) Менеджмент у сільському господарстві, як основний інструмент підвищення ефективності діяльності вітчизнянних аграних підприємств. Економіка, управління, освіта і наука: трансфер теорії і практики в умовах цифрової глобалізації: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 9-12.

Н

Ніколаєвич, О. В. (2020) Кадрове забезпечення селянських господарств України як умова ефективного функціонування. Сучасні наукові дослідження на шляху до євроінтеграції: матеріали Міжнар. наук.-практ. форуму. pp. 220-221.

П

Петренко, В. А. (2020) Маркетинг та менеджмент реформування освіти в термінах та поняттях. Економіка, управління, освіта і наука: трансфер теорії і практики в умовах цифрової глобалізації: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 14-15 січ. 2020 р.. pp. 27-29.

Ш

Шапурова, О. О. (2020) Экономический вектор развития мировой и локальной металлургии. Ефективна економіка (1). ISSN 2307-2105

Щ

Щебликіна, І. О. and Щебликіна, З. В. (2020) Проблеми управління фінансовим потенціалом підприємств. Тенденції сучасної науки - 2020: матеріали ХVІ Міжнар. наук.-практ. конф., 5. pp. 81-84.

Щебликіна, І. О. and Щебликіна, З. В. (2020) Ризик-менеджмент як складова формування організаційно-функціональної структури фінансових служб підприємства. Економіка, управління, освіта і наука: трансфер теорії і практики в умовах цифрової глобалізації: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 січня 2020 року. pp. 42-44.

Щебликіна, З. В. (2020) Формування системи управління дебіторською заборгованістю та грошовими активами підприємств. Вдосконалення фінансово-кредитного механізму забезпечення інноваційного розвитку економіки: зб. тез Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф.. pp. 170-172.

Щебликіна, З. В. and Неліпа, О. Ю. (2020) Маркетингова діяльність підприємств малого та середнього бізнесу. Економіка, управління, освіта і наука: трансфер теорії і практики в умовах цифрової глобалізації: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 35-37.

Щебликіна, З. В. and Пилипенко, О. А. (2020) Маркетингові аспекти ризик-менеджменту підприємств. Економіка, управління, освіта і наука: трансфер теорії і практики в умовах цифрової глобалізації: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 37-39.

Щебликіна, З. В. and Шаясюк, І. А. (2020) Маркетингові інновації як необхідна умова розвитку підприємництва. Економіка, управління, освіта і наука: трансфер теорії і практики в умовах цифрової глобалізації: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 39-41.

Щебликіна, Зоя Вікторівна and Габрєв, Микита (2020) Моніторинг як інструмент забезпечення якості управління сучасними підприємствами. Актуальні проблеми маркетингу, управління та економіки в умовах глобальних викликів: Матеріали регіональної науково-практичної Internet-конференції студентів, молодих вчених, 7 грудня 2020 року. pp. 55-57.

Щебликіна, Зоя Вікторівна and Неліпа, Зоя Вікторівна (2020) Формування соціальної відповідальності бізнесу у ринкових умовах господарювання. Актуальні проблеми маркетингу, управління та економіки в умовах глобальних викликів: Матеріали регіональної науково-практичної Internet-конференції студентів, молодих вчених, 7 грудня 2020 року. pp. 126-128.

Щебликіна, Зоя Вікторівна and Покотило, Микита (2020) Діджеталізація в менеджменті як інструмент сильних управлінських рішень. Актуальні проблеми маркетингу, управління та економіки в умовах глобальних викликів: Матеріали регіональної науково-практичної Internet-конференції студентів, молодих вчених, 7 грудня 2020 року. pp. 93-95.

Я

Ярова, Л. Г. (2020) Сучасний стан та перспективи розвитку маркетингу. Економіка, управління, освіта і наука: трансфер теорії і практики в умовах цифрової глобалізації: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 44-46.

Ярова, Л. Г. (2020) Теоретичні аспекти використання цифрового маркетингу в діяльності підприємств. Innovative Educational Technologies: European Experience and its Application in Training in Economics and Management. – Training.. pp. 127-130.

Ярова, Л. Г. and Альохіна, А. О. (2020) Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент розвитку підприємств. Економіка, управління, освіта і наука: трансфер теорії і практики в умовах цифрової глобалізації: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 46-48.

This list was generated on Fri Dec 20 09:20:30 2024 EET.