Ярова, Л. Г. and Альохіна, А. О. (2020) Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент розвитку підприємств. Економіка, управління, освіта і наука: трансфер теорії і практики в умовах цифрової глобалізації: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 46-48.
Альохіна.pdf
Download (154kB) | Preview
Abstract
В ринкових умовах розвитку економіки відбувається посилення конкуренції, кардинальна зміна технологій, збільшення обсягів вироблених товарів та послуг, які продаються та інформації, яка передається. Для підприємств гостро постає питання виживання і ця ситуація змушує їх шукати нові ефективні форми просування на ринок та позиціонування своїх товарів або послуг. Сучасні інформаційні та телекомунікаційні технології відкривають перед споживачами та підприємствами нові можливості та перспективи, підвищують їх мобільність і комп’ютеризацію. Саме ці фактори найбільш значущі для розвитку Інтернет-маркетингу.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне) H Суспільні науки > HB Економічна теорія H Суспільні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування |
Depositing User: | Users 24 not found. |
Date Deposited: | 01 Jul 2020 12:18 |
Last Modified: | 01 Jul 2020 12:18 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9721 |