Items where Division is "Фахові видання" and Year is 2018
Article
Брянцева, Г. В. and Брянцев, О. А. (2018) Формування в бакалаврів навичок візуалізації презентацій. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 2 (82). pp. 89-94. ISSN 2413-1865
Конюхов, С. Л. (2018) Професійна підготовка майбутніх інженерів-програмістів у процесі вивчення об’єктно-орієнтованого програмування як проблема сучасної педагогічної науки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). pp. 166-172. ISSN 2219-5203
Конюхов, С. Л. (2018) Проектування змісту навчання об’єктно-орієнтованому програмуванню майбутніх інженерів-програмістів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи (62). pp. 104-108. ISSN 2311-5491
Конюхов, С. Л. (2018) Аналіз закордонних досліджень із проблем навчання майбутніх інженерів-програмістів об’єктно-орієнтованому програмуванню. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 2 (LXXXII). pp. 143-147. ISSN 2413-1865
Крашеніннік, І. В. (2018) Навчання майбутніх інженерів-програмістів ігрового програмування в умовах скороченого терміну підготовки в університетах. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (60). pp. 75-79. ISSN 1992-5786
Наумук, І. М. (2018) Особливості використання методу case-study в процесі підготовки майбутніх учителів інформатики. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (19). pp. 132-136. ISSN 2219-5203
Осадча, К. П. (2018) Досвід тьюторства та підготовки тьюторів у Польщі. Молодь і ринок, 8 (163). pp. 37-42. ISSN 2308-4634
Осадча, К. П. (2018) Сучасні моделі підготовки педагогів до здійснення тьюторської діяльності. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 1. pp. 207-214.
Осадча, К. П. (2018) Аналіз досвіду тьюторства та підготовки тьюторів у Франції. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 61. pp. 223-227. ISSN 2311-5491
Ракович, В. А. (2018) Аналіз змісту навчання програмування ігор майбутніх інженерів-програмістів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). pp. 263-267. ISSN 2219-5203
Ракович, В. А. (2018) Аналіз методик навчання програмування ігор майбутніх інженерів-програмістів. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 3 (81). pp. 203-206. ISSN 2413-1865
Чемерис, Г. Ю. (2018) Поняття графічної компетентності майбутнього бакалавра з комп’ютерних наук у вітчизняних та закордонних дослідженнях. Молодь і ринок. pp. 129-133. ISSN 2308-4634
Чемерис, Г. Ю. (2018) Основи комп’ютерного дизайну як чинник модернізації змісту професійної освіти майбутніх бакалаврів з комп’ютерних наук. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). pp. 279-284. ISSN 2219-5203
Чемерис, Г. Ю. (2018) Розроблення критеріально-оціночного апарату формування графічної компетентності майбутніх бакалаврів з комп'ютерних наук. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 2 (60). pp. 191-195. ISSN 1992-5786