Items where Division is "Фахові видання" and Year is 2019Jump to: Article Number of items: 8. ArticleBarantsova, Iryna and Kotlyarova, Viktoriya and Tkach, Maryna (2019) Communicative aspects of intercultural education. Науковий вісник мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: педагогіка, 1 (22). pp. 9-19. ISSN 2219-5203 Гуров, Сергій (2019) Сутність і проблеми виховання духовно-моральних цінностей. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету (4). pp. 33-41. ISSN 2307-4906 Гурова, Т. Ю and Рябуха, Т. В. and Гостіщева, Н. О. (2019) Медіаосвітні технології як засіб формування англомовної комунікативної компетентності студентів-філологів. Молодь і ринок, 7 (174). pp. 51-56. ISSN 2308-4634 Гурова, Т. Ю and Рябуха, Т. В. and Зіненко, Н. В. and Гостіщева, Н. О. (2019) Мобільні додатки як інноваційний засіб навчання іноземної мови. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). pp. 92-99. ISSN 2219-5203 Гурова, Тетяна and Рябуха, Тетяна and Зіненко, Наталя and Гостіщева, Наталя (2019) Мобільні додатки як інноваційний засіб навчання іноземної мови. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). pp. 92-99. ISSN 2219-5203 Матюха, Г. В. and Кузнєцова, Є. Г. (2019) Особливості навчання англійської мови старшокласників з особливими освітніми потребами. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (22). pp. 87-94. ISSN 2219-5203 Надольська, Ю. А. (2019) Диктант як засіб активізації мовленнєво-мисленнєвої діяльності студентів під час вивчення німецької мови. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія, 3 (40). pp. 132-135. ISSN 2409-1154 Надольська, Ю. А. and Фесенко, Є. В. (2019) Формування ритміко-інтонаційної складової під час вивчення німецької мови як другої іноземної у виші. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). pp. 123-127. ISSN 2219-5203 |