Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Items where Author is "Царькова, О. В."

Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 55.

Царькова, О. В. and Варіна, Г. Б. (2019) Інноваційні технології розвитку психологічних ресурсів особистості. Системний підхід до психологічної корекції почуття провини у батьків дітей з обмеженими можливостями та функціональними розладами. Project Report. Вид - во ФОП Вишемирський В . С ., Херсон.

Царькова, О. В. and Прокоф’єва, О. О. and Аносова, Д. І. (2019) Психологічний аспект синдрому раннього дитячого аутизму. Психологічний часопис (5). pp. 67-80.

Царькова, О. В. and Прокоф’єва, О. О. and Аносова, Д. І. (2019) Психологічний аспект синдрому раннього дитячого аутизму. Психологічний часопис, 5 (4). pp. 67-80.

Царькова, О. В. and Прокоф’єва, О. О. and Каткова, Т. А. and Варіна, Г. Б. (2019) Психолого-педагогічний супровід родинного виховання гіперактивної дитини з синдромом дефіциту уваги: навчально-методичний посібник. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.

Царькова, О. В. and Прокоф'єва, О. О. and Каткова, Т. А. and Варіна, Г. Б. (2019) Психолого-педагогічний супровід родинного виховання дитини з затримкою психічного розвитку: навчально-методичний посібник. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.

Варіна, Г. Б. and Царькова, О. В. (2019) Психологічні засади супроводу сімей, які виховують дітей з інвалідизуючими захворюваннями. Теорія і практика сучасної психології (5). (In Press)

Царькова, О. В. and Каткова, Т. А. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Форми та методи ефективної реалізації державної підтримки дітей з обмеженими можливостями в Україні. Project Report. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.

Царькова, О. В. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Концептуальні засади дослідження патологізації переживання провини в контексті внутрішньосімейної взаємодії та благополуччя. Project Report. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь. (In Press)

Царькова, О. В. and Варіна, Г. Б. (2019) Психологічні детермінанти дослідницької концепції моральної рани батьків, що виховують дітей з обмеженими можливостями здоров’я. Загальна та медична психологія, 2 (02). pp. 96-97.

Шульга, О. С. and Царькова, О. В. and Сахарова, К. (2019) Система інклюзивної освіти як об’єкт державного управління в Україні. Державне управління та місцеве самоврядування: зб. наук. пр., 2 (41). pp. 99-108.

Царькова, О. В. and Шульга, О. С. (2019) Особливості реалізації програм державної підтримки дітей з обмеженими можливостями. Публічне адміністрування: теорія та практика, 1 (21). pp. 1-11.

Царькова, О. В. and Прокоф’єва, О. О. and Варіна, Г. Б. (2019) Порушення психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами: нозологія, психолого-педагогічний контекст. Довідник для педагогічних працівників і батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами. pp. 18-82.

Царькова, О. В. and Прокоф’єва, О. О. and Каткова, Т. А. and Варіна, Г. Б. (2019) Комплекс психолого-педагогічних порад батькам та педагогічним працівникам, які виховують гіперактивну дитину з синдромом дефіциту уваги. Мелітополь.

Царькова, О. В. and Варіна, Г. Б. (2018) Психологічні детермінанти ресоціалізації засуджених як один із важливих напрямів профілактики рецидивної злочинності. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка (2 (9)). pp. 87-90.

Прокоф'єва, О. О. and Царькова, О. В. (2018) Маніпуляція негатив чи позитив. Школа юного вченого (4 (54)). pp. 19-20.

Варіна, Г. Б. and Царькова, О. В. (2018) Психологічні умови патологізації переживання провини батьками, які виховують дітей з обмеженими можливостями здоров’я. Міжнародний журнал загальної і медичної психології (1 (1)). pp. 68-78.

Царькова, О. В. and Варіна, Г. Б. (2018) Психологічні детермінанти ресоціалізації засуджених, як один із важливих напрямків профілактики рецидивної злочинності. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія: Психологія (2 (9)). pp. 87-90.

Царькова, О. В. and Каткова, Т. А. (2018) Сучасні здоровʼязбережувальні технології. Психічне здоров’я як фактор професійного зростання студентської молоді. Other. Видавництво ТОВ «ДІСА ПЛЮС», Харків.

Попенко, Я. В. and Царькова, О. В. (2018) Робочий зошит до навчальної дисципліни «Історія держави і права України»: навчально-методичний посібник. [Teaching Resource]

Попенко, Я. В. and Царькова, О. В. (2018) Робочий зошит до навчальної дисципліни «Історія держави і права зарубіжних країн». [Teaching Resource]

Царькова, О. В. and Варіна, Г. Б. (2018) Генезис особливостей психологічного супроводу засуджених на етапі ресоціалізації. Соціалізація і ресоціалізація особистості в умовах сучасного суспільства : матеріали VI міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 158-160.

Царькова, О. В. and Прокоф'єва, О. О. and Варіна, Г. Б. (2018) Self-Harm (Самоушкодження): долаємо разом. Країна знань (9-10). pp. 50-53.

Каткова, Т. А. and Царькова, О. В. (2017) Стрес педагога: виникнення, особливості, профілактика і корекція. Збірник наукових праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля «Теоретичні і прикладні проблеми психології», 3 (44). pp. 243-253. ISSN ISSN 2219-2654.

Царькова, О. В. (2016) Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами. Проблеми сучасної психології (31). pp. 493-503.

Царькова, О. В. (2016) Особливості формування освітнього простору для дітей з обмеженими можливостями здоров’я. Проблеми сучасної психології (34). pp. 582-592.

Прокоф’єва, О. О. and Царькова, О. В. (2016) Тренінг «Лідер. Спікер. Партнер». In: Співпраця бібліотек і музеїв Мелітопольщини як ресурс розвитку освіти дорослих. МДПУ ім. Богдана Хмельницького, Мелітополь, pp. 12-13. ISBN 978-617-7346-57-8

Царькова, О. В. (2015) Феномен почуття провини як глибинний аспект особистості батьків, які мають дітей з обмеженими можливостями. Проблеми сучасної психології (30). pp. 658-668.

Царькова, О. В. and Радченко, С. В. (2015) Теоретичні аспекти прояву психологічного феномену тривожності. Актуальні проблеми психології, VII (38). pp. 479-491.

Царькова, О. В. (2015) Особливості психотерапії у роботі з сім’ями, де росте дитина з психофізіологічними вадами. Проблеми сучасної психології (27). pp. 610-619.

Усинова, Д. В. and Царькова, О. В. (2015) Дослідження сімейних відносин засобами проективних малюнків. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки», 1 (1). pp. 75-78.

Царькова, О. В. (2015) Психологічний клімат у родині як основний чинник становлення особистості дитини з психофізіологічними вадами. Актуальні проблеми психології (10). pp. 607-616.

Царькова, О. В. (2015) Характер и специфика переживания чувства вины родителями детей с ограниченными возможностями и функциональными расстройствами. Наука і освіта (3). pp. 116-119.

Царькова, О. В. (2015) Почуття провини як компонент психологічного клімату у родині, де росте дитина з особливими потребами. Наука і освіта (7). pp. 115-120.

Царькова, О. В. (2015) Етіологія неврозів у матерів, які виховують дітей з нейрофізіологічними вадами. Вісник Одеського національного університету. Психологія, 20 (2). pp. 217-224.

Царькова, О. В. (2015) Дослідження впливу почуття провини на психологічний стан батьків, які виховують дітей з психофізіологічними вадами. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки» (1). pp. 151-155.

Марєєва, І. Ю. and Работа, Т. О. and Царькова, О. В. (2015) Виявлення фрустрації методами проективної діагностики в студентів–майбутніх практичних психологів. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки», 1 (1). pp. 150-154.

Федулова, О. В. and Царькова, О. В. (2015) Психологічні особливості корекції міжособистісної взаємодії у підлітків. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки (2 (47)). pp. 246-254.

Стрекалова, Л. В. and Царькова, О. В. (2015) Психологічні особливості пам’яті у молодшому шкільному віці. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки», 2 (2). pp. 67-71.

Максименко, С. Д. and Прокоф’єва, О. О. and Царькова, О. В. and Кочкурова, О. В. (2015) Практикум із групової психокорекції: підручник. Видавничо-поліграфічний центр «Люкс», Мелітополь.

Кочкурова, О. В. and Царькова, О. В. (2014) Preserving of students' psychological health as a main aspect of seccessful education. In: Scientific resources management of countries and regions : International scientific and practical congress, 18 july 2014, Copenhagen.

Царькова, О. В. (2014) Особливості допомоги батькам, які виховують дітей з особливими потребами. Проблеми сучасної психології (23). pp. 687-697.

Царькова, О. В. (2014) Феномен психологічного відторгнення допомоги у батьків, які виховують дітей з особливими потребами. Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологычны науки: зб. наук. пр. (2.12). pp. 208-213.

Царькова, О. В. (2014) Психологічні аспекти збереження психічного здоров’я студентської молоді. Наука і освіта (6). pp. 128-133.

Радченко, С. В. and Царькова, О. В. (2014) Формування та розвиток особистості обдарованої дитини. Молодий вчений (4). pp. 71-73.

Радченко, С. В. and Царькова, О. В. (2014) Психологічні особливості прояву фрустрації у підлітковому віці. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки» (2). pp. 117-121.

Царькова, О. В. (2014) Почуття провини в батьків дітей з психофізіологічними вадами. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки», 2 (2). pp. 155-158.

Царькова, О. В. (2014) Аналіз поняття провини, її форм та видів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки (45). pp. 234-239.

Царькова, О. В. and Радченко, С. В. (2014) Сексуальні девіації. Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія: Психологічні науки (2.12). pp. 202-207.

Царькова, О. В. (2014) Почуття провини як один з аспектів розвитку особистості та її соціальної взаємодії. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки», 2 (1). pp. 79-83.

Царькова, О. В. (2014) Психологічний супровід сімей, де росте дитина з психофізіологічними вадами. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки (45). pp. 157-163.

Царькова, О. В. and Работа, Т. О. (2014) Умови та особливості розвитку особистості викладача-психолога у вищій школі. Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія: Психологічні науки (2.12). pp. 197-202.

Кіяшко, О. О. and Царькова, О. В. (2014) Емоційне вигорання та його вплив на процес професійного становлення студентів майбутніх практичних психологів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки, 45 (69). pp. 144-150.

Царькова, О. В. and Кочкурова, О. В. (2014) Методичні рекомендації з самостійної роботи студентів із спекурсу "Етнопсихологія". [Teaching Resource]

Олексенко, Р. І. and Царькова, О. В. (2013) Економіко-психологічна адаптація суспільства в пострадянські часи. Інвестиції: практика та досвід (10). pp. 48-50. ISSN 2306-6814

Царькова, О. В. and Работа, Тетяна and Гончарова, Юлія Збереження психологічного здоров’я студентської молоді за допомогою методів емоційно-вольової саморегуляції. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (2). pp. 209-212.

This list was generated on Sat Feb 22 12:28:57 2025 EET.