Items where Author is "Осадча, Катерина"
Article
Осадча, Катерина and Букша, Михайло and Манжула, Олександр (2023) Цифровізація професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері професійної (професійно-технічної) освіти. Освітологічний дискурс, 1 (40). pp. 7-21.
Осадча, Катерина and Алієв, Максим (2023) Використання технологій штучного інтелекту для створенняілюстрацій до книг у професійній підготовці майбутніх цифрових дизайнерів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (1 (30)). pp. 136-144. ISSN ISSN 2219-5203
Осадчий, Вячеслав and Осадча, Катерина (2022) Актуальні аспекти застосування технологій змішаного та дистанційного навчання у підготовці майбутніх фахівців. Актуальні проблеми педагогічної освіти: реалії, нові ідеї та перспективи: тези доповідей ІV-ої міжнародної науково-практичної конференції, 5-6 травня 2022 р.. pp. 5-8.
Осадча, Катерина and Осадчий, Вячеслав and Крашеніннік, Ірина (2022) Напрями розвитку адаптивної системи для індивідуалізації та персоналізації професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах змішаного навчання. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2 (53). pp. 244-249. ISSN ISSN 2308-4855
Осадча, Катерина and Осадчий, Вячеслав and Спірін, Олег and Круглик, Владислав (2022) Аналіз досвіду змішаного навчання: огляд сучасної практики професійної підготовки майбутніх фахівців в Україні. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2 (49). pp. 111-117. ISSN ISSN 2308-4855
Осадча, Катерина (2022) Досвід Німеччини у запровадженні стратегій змішаного навчання. Освітологічний дискус, 3-4 (38-39). pp. 147-162. ISSN 2312-5829(online)
Осадча, Катерина and Чемерис, Г. Ю. (2018) Формування графічної компетентності бакалаврів комп’ютерних наук у процесі вивчення прототипування програмних інтерфейсів. Інформаційні технології і засоби навчання, 67 (5). pp. 104-120.
Осадча, Катерина and Чемерис, Г. Ю. (2017) Аналіз сутності поняття «графічна компетентність» у системі підготовки майбутнього бакалавра з комп’ютерних наук. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 5 (3). pp. 37-46.
Осадча, Катерина and Чемерис, Г. Ю. (2017) Добір засобів тривимірного моделювання для формування графічної компетентності майбутніх бакалаврів комп'ютерних наук. Інформаційні технології і засоби навчання. pp. 70-85. ISSN 2076-8184
Осадча, Катерина (2017) Специфіка організації тьюторського супроводу учнів початкової школи. Молодь і ринок, 5 (148). pp. 63-69. ISSN 2308-4634
Осадча, Катерина (2017) Аналіз методик навчання візуального програмування майбутніх інженерів-програмістів. Молодь і ринок, 4 (147). pp. 58-63. ISSN 2308-4634
Осадча, Катерина (2017) Специфіка організації тьюторського супроводу учнів старшої школи. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (18). pp. 177-182. ISSN 2219-5203
Осадча, Катерина and Осадчий, Вячеслав (2014) Інформаційно-комунікаційні технології у процесі розвитку візуального мислення майбутніх учителів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (12). pp. 128-133. ISSN 2219-5203
Осадчий, Вячеслав and Осадча, Катерина and Бурдєй, Віктор (2015) Досвід розробки інформаційної системи для обліку та моніторингу працевлаштування випускників внз. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). pp. 264-268. ISSN 2219-5203
Брянцева, Ганна and Брянцев, Олександр and Осадчий, В’ячеслав and Осадча, Катерина (2015) Сучасні підходи до створення освітніх інформаційних систем, заснованих на технології опрацювання знань на основі онтологій. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (15). pp. 98-106. ISSN 2219-5203
Осадчий, Вячеслав and Осадча, Катерина (2014) Інформаційно-комунікаційні технології у процесі розвитку візуального мислення майбутніх учителів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (12). pp. 128-133. ISSN 2219-5203
Осадча, Катерина (2016) Тьюторство як простір для педагогічної діяльності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (16). pp. 52-60. ISSN 2219-5203
Осадча, Катерина (2016) Інформаційно-комунікаційні технології здійснення тьюторської діяльності у системі шкільної освіти. Молодь і ринок, 9 (128). pp. 22-26.
Осадча, Катерина (2016) Аптивні системи управління навчанням в діяльності тьютора. Адаптивні технології управління навчанням: матеріали другої міжнародної конференції. pp. 81-85.
Осадча, Катерина (2016) Ключові моменти державної політики США щодо тьюторства як індустрії додаткових освітніх послуг. Педагогічний дискурс: зб. наук. пр. (21). pp. 127-132. ISSN 2309-9127 / 2313-8769.
Осадча, Катерина (2016) Компетентнісний підхід у формуванні професіоналізму майбутнього учителя як тьютора. Актуальні питання формування професіоналізму майбутніх педагогів: матер. Всеукр. дистанційної наук.-практ. конф.. pp. 173-176.
Осадча, Катерина (2016) Аналіз сутності поняття «Тьюторьска діяльність» у системі шкільної освіти. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. Педагогічні науки: зб. наук. пр., 4 (55). pp. 149-153.
Осадча, Катерина (2016) Роль тьютора у дистанційному навчанні: актуальні проблеми сучасності. Відкрита та дистанційна освіта: від теорії до практики: зб. матер. Всеукр. електрон. наук.-практ. конф. (25-27 жовтня 2016 р.). pp. 82-83.
Осадча, Катерина (2017) Огляд зарубіжного досвіду формування тьюторської компетентності. Професійна підготовка фахівця в контексті потреб сучасного ринку праці: матер. ІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф.. pp. 188-191.
Thesis
Осадча, Катерина (2020) Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів до тьюторскої діяльності : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13:00:04 – теорія і методика професійної освіти. Post-Doctoral thesis, Запоріжжя.