Кожевникова , А. В. (2013) Результати впровадження спецкурсу “Суб’єкт-суб’єктне управління педагогічним процесом” у підготовку майбутніх вчителів. Педагогічний альманах: Зб. наук. пр. (17). pp. 133-137.
![2013_стаття.pdf [thumbnail of 2013_стаття.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
2013_стаття.pdf
Download (422kB)
Official URL: http://academy.ks.ua/?page_id=103
Abstract
У статті проаналізовано результативність впровадження у професійну підготовку майбутніх вчителів спецкурсу “Суб’єкт-суб’єктне управління педагогічним процесом“. Доведена доцільність впровадження спецкурсу “Суб’єкт-суб’єктне управління педагогічним процесом“ для студентів вищих педагогічних навчальних закладів.
Ключові слова: спецкурс “Суб’єкт-суб’єктне управління педагогічним процесом“, формування готовності майбутніх вчителів до суб’єкт-суб’єктного управління педагогічним процесом.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Users 20 not found. |
Date Deposited: | 08 Dec 2016 08:39 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/985 |