Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Результати впровадження спецкурсу “Суб’єкт-суб’єктне управління педагогічним процесом” у підготовку майбутніх вчителів

Кожевникова , А. В. (2013) Результати впровадження спецкурсу “Суб’єкт-суб’єктне управління педагогічним процесом” у підготовку майбутніх вчителів. Педагогічний альманах: Зб. наук. пр. (17). pp. 133-137.

[thumbnail of 2013_стаття.pdf] Text
2013_стаття.pdf

Download (422kB)

Abstract

У статті проаналізовано результативність впровадження у професійну підготовку майбутніх вчителів спецкурсу “Суб’єкт-суб’єктне управління педагогічним процесом“. Доведена доцільність впровадження спецкурсу “Суб’єкт-суб’єктне управління педагогічним процесом“ для студентів вищих педагогічних навчальних закладів.
Ключові слова: спецкурс “Суб’єкт-суб’єктне управління педагогічним процесом“, формування готовності майбутніх вчителів до суб’єкт-суб’єктного управління педагогічним процесом.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Users 20 not found.
Date Deposited: 08 Dec 2016 08:39
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/985

Actions (login required)

View Item
View Item