Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Особливості адаптивного тестового контролю знань учнів

Атаманчук, О. М. (2019) Особливості адаптивного тестового контролю знань учнів. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки (5). pp. 41-46. ISSN 2522-1477

[thumbnail of sbfasps_2019_5_6 (2).pdf]
Preview
Text
sbfasps_2019_5_6 (2).pdf

Download (252kB) | Preview
[thumbnail of sbfasps_2019_5_1.pdf]
Preview
Text
sbfasps_2019_5_1.pdf

Download (449kB) | Preview
[thumbnail of sbfasps_2019_5_2.pdf]
Preview
Text
sbfasps_2019_5_2.pdf

Download (475kB) | Preview

Abstract

Підготовка до тестування передбачає розташування завдань різного рівня важкості і тестованих з різними
здібностями на шкалі таким чином, щоб ці два параметри дозволяли в кожному конкретному випадку зробити висновок про ймовірність розв’язання того чи іншого завдання. На цій особливій властивості засновано адаптивне тестування, метою якого є створення об’єктивних індивідуальних вимірників, що дозволяють автоматизувати процес контролю, оптимізувати число завдань не зменшуючи точності вимірювання.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Depositing User: Users 20 not found.
Date Deposited: 16 Jun 2020 05:53
Last Modified: 16 Oct 2020 05:34
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9845

Actions (login required)

View Item
View Item