Атаманчук, О. М. (2019) Особливості адаптивного тестового контролю знань учнів. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки (5). pp. 41-46. ISSN 2522-1477
Preview
sbfasps_2019_5_6 (2).pdf
Download (252kB) | Preview
Preview
sbfasps_2019_5_1.pdf
Download (449kB) | Preview
Preview
sbfasps_2019_5_2.pdf
Download (475kB) | Preview
Abstract
Підготовка до тестування передбачає розташування завдань різного рівня важкості і тестованих з різними
здібностями на шкалі таким чином, щоб ці два параметри дозволяли в кожному конкретному випадку зробити висновок про ймовірність розв’язання того чи іншого завдання. На цій особливій властивості засновано адаптивне тестування, метою якого є створення об’єктивних індивідуальних вимірників, що дозволяють автоматизувати процес контролю, оптимізувати число завдань не зменшуючи точності вимірювання.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Depositing User: | Users 20 not found. |
Date Deposited: | 16 Jun 2020 05:53 |
Last Modified: | 16 Oct 2020 05:34 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9845 |