Атаманчук, О. М. (2020) Дидактична компетентність майбутнього учителя математики в сучасному інформаційному середовищі. Інноваційна педагогіка, 1 (22). pp. 73-76. ISSN 2663-6085
Іновац_пед № 22_Ч_1_сайт-страницы-1-4,73-76.pdf
Download (368kB) | Preview
Abstract
У статті уточнено зміст поняття інформаційно-інструментальної складової дидактичної компетентності майбутнього педагога, який розкривається як володіння
широким спектром окремих методів, прийомів, способів проектування, організації навчального процесу з опорою на інтернет технології другого покоління Веб 2.0, хмарні сервіси тощо; вміння застосовувати різноманітні інформаційні інструменти в налагоджуванні дидактичного процесу; вміння ефективно систематизувати хід збору і
переробки інформації з метою навчання; вміння використовувати електронну навчально-педагогічну інформацію в дидактичній діяльності та визначати потреби
в ній. Наведено приклади сервісів Веб 2.0 і хмарних технологій Google та форми їх використання в навчальному процесі. Методичне грамотне володіння технологіями
Веб 2.0 – найважливіша складова інформаційно-комунікативної компетентності (далі – ІКТ-компетентності) вчителя математики. Майбутній вчитель має вміти відбирати, обробляти і демонструвати кращі
зразки навчального відео, лекцій відомих учених-математиків, зразки уроків учителів методистів, приклади пояснень важких для усвідомлення учнями питань навчального матеріалу популярними блогерами тощо. Унікальні характеристики сервісів Веб 2.0 і хмарних технології Google представляють інтерес для розробки нових шляхів розвитку процесу навчання в педагогічному університеті й формування дидактичної компетентності майбутнього педагога.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання |
Depositing User: | Users 20 not found. |
Date Deposited: | 16 Jun 2020 05:50 |
Last Modified: | 06 Oct 2020 07:33 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9844 |