Максимов, О. С. До проблеми реалізації науково-педагогічного проєкту «школа тьюторської майстерності» у системі освіти України. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, 1 (3). pp. 79-85. ISSN 2706-6258
204297-458414-1-SM.pdf
Download (533kB) | Preview
Abstract
У статті розкрито проблему ІІ етапу реалізації науково-педагогічного проєкту «Школа тьюторської майстерності» у системі освіти України. У зв’язку зі складністю феномену
діагностичні процедури мали комплексний характер і були спрямовані на дослідження всіх складників готовності до впровадження тьюторського супроводу. Так, коефіцієнт самооцінки готовності вчителів та здобувачів вищої освіти до тьюторського супроводу після завершення ІІ етапу науково-педагогічного проєкту суттєво зріс, що свідчить про ефективність упровадження інтерактивних, особистісно-орієнтованих форм і методів науково-дослідної роботи здобувачів вищої освіти в експериментальній групі.
Ключові слова: тьютор, тьюторський супровід, компетентність, методологія, підготовка вчителів, науково-педагогічний проєкт, школа тьюторської майстерності,здобувачі вищої освіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра неорганічної хімії та хімічної освіти Хіміко-біологічний факультет > Кафедра неорганічної хімії та хімічної освіти |
Depositing User: | Users 40 not found. |
Date Deposited: | 15 Jun 2020 06:42 |
Last Modified: | 15 Jun 2020 06:42 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9831 |