Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

До проблеми реалізації науково-педагогічного проєкту «школа тьюторської майстерності» у системі освіти України

Максимов, О. С. До проблеми реалізації науково-педагогічного проєкту «школа тьюторської майстерності» у системі освіти України. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи, 1 (3). pp. 79-85. ISSN 2706-6258

[thumbnail of 204297-458414-1-SM.pdf]
Preview
Text
204297-458414-1-SM.pdf

Download (533kB) | Preview

Abstract

У статті розкрито проблему ІІ етапу реалізації науково-педагогічного проєкту «Школа тьюторської майстерності» у системі освіти України. У зв’язку зі складністю феномену
діагностичні процедури мали комплексний характер і були спрямовані на дослідження всіх складників готовності до впровадження тьюторського супроводу. Так, коефіцієнт самооцінки готовності вчителів та здобувачів вищої освіти до тьюторського супроводу після завершення ІІ етапу науково-педагогічного проєкту суттєво зріс, що свідчить про ефективність упровадження інтерактивних, особистісно-орієнтованих форм і методів науково-дослідної роботи здобувачів вищої освіти в експериментальній групі.
Ключові слова: тьютор, тьюторський супровід, компетентність, методологія, підготовка вчителів, науково-педагогічний проєкт, школа тьюторської майстерності,здобувачі вищої освіти.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра неорганічної хімії та хімічної освіти
Хіміко-біологічний факультет > Кафедра неорганічної хімії та хімічної освіти
Depositing User: Users 40 not found.
Date Deposited: 15 Jun 2020 06:42
Last Modified: 15 Jun 2020 06:42
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9831

Actions (login required)

View Item
View Item