Фокшек, Алла (2009) Формування готовності майбутніх педагогів до управління педагогічним процесом. Педагогiка, психологiя та медико-бiологiчнi проблеми фiзичного виховання i спорту (3). pp. 149-151. ISSN 1818-9172
![2009.pdf [thumbnail of 2009.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
2009.pdf
Download (107kB)
Abstract
Анотація. У статті розг лядається катег орія педагогічної на уки „г отовність “ та визначаються провідні аспекти її
формування в майбутніх педагогів щодо управління педагогічним процесом .
Г отовність сту дента до педаг огічної діяльності є складним сполученням світог лядів , психологічних ,
фізіологічних особливостей , як остей особистості . Передумовою виникнення г отовності до вик онання
конкретного навчального завдання є її роз уміння , усвідомлення відповідальності , бажання досягти успіху ,
визначення послідовності і способів роботи .
Ключові слова: готовність , компоненти готовності , діяльність, процес педагогічний .
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Unnamed user with email volikalla64@gmail.com |
Date Deposited: | 08 Dec 2016 07:40 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/982 |