Роль праксису в навчанні та вихованні дітей з порушеннями мовлення

Яковенко, І. О. and Солонська, А. А. (2020) Роль праксису в навчанні та вихованні дітей з порушеннями мовлення. Scientific bases of solving of the modern tasks: abstracts of XIX international scientific and practical conference, 1-2 June, 2020. pp. 394-396.

[thumbnail of XIX-Conference-01-02-Frankfurt-am-Main-Germany-book.pdf]
Preview
Text
XIX-Conference-01-02-Frankfurt-am-Main-Germany-book.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

молодшого і середнього дошкільного віку гаджетів у повсякденному
житті, збільшилася кількість дітей із порушеннями мовлення. Адже звичний для
дитини дошкільного віку фізичний розвиток (формування необхідних навичок
стрибків, бігу, координації, моторики) все частіше замінюється перебуванням
біля телевізору, планшету, телефону чи комп’ютеру, що затримує формування
необхідних навичок сприймання і сенсорної інтеграції.
Під праксисом розуміють можливість людини відтворити
цілеспрямований руховий акт. Тобто праксисом можна назвати виконання
завчених рухів на автоматизованому рівні.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 4438 not found.
Date Deposited: 15 Jun 2020 12:55
Last Modified: 15 Jun 2020 12:55
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9816

Actions (login required)

View Item
View Item