Журавльова, Л. С. (2019) Особливості знань учителів щодо специфіки мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією. Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія: зб. наук. пр. (38). pp. 84-92. ISSN 2310-0893
Особливостi_знан__вчителiв_щодо_специфiки_мовленнeвого_розвитку_молоджших_школярiв_iз_дисграфieю.pdf
Download (1MB) | Preview
Abstract
У статті презентовано результати дослідження особливостей знань і практичного досвіду вчителів
початкових класів щодо роботи з молодшими школярами із дисграфією. Матеріалом дослідження слугували
відповіді на запитання розробленої автором анкети, що складається з двох структурних блоків. Запитання
першого блоку (з першого по дванадцяте) спрямовувались на виявлення рівня обізнаності вчителів початкових
класів з особливостями роботи з дітьми із дисграфією. Запитання другого блоку (з тринадцятого по двадцяте)
давали змогу зрозуміти наявність у вчителів практичного досвіду роботи з цією категорією дітей. Крім того, анкета
містила запитання (індикатори), що допомагають визначити співвідношення знань і практичного досвіду роботи
у вчителів початкових класів, які працюють з молодшими школярами із дисграфією. За результатами аналізу
відповідей на запитання анкети сформульовано відповідні висновки.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 4438 not found. |
Date Deposited: | 15 Jun 2020 11:26 |
Last Modified: | 15 Jun 2020 11:26 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9811 |