Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Особливості знань учителів щодо специфіки мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією

Журавльова, Л. С. (2019) Особливості знань учителів щодо специфіки мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією. Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія: зб. наук. пр. (38). pp. 84-92. ISSN 2310-0893

[thumbnail of Особливостi_знан__вчителiв_щодо_специфiки_мовленнeвого_розвитку_молоджших_школярiв_iз_дисграфieю.pdf]
Preview
Text
Особливостi_знан__вчителiв_щодо_специфiки_мовленнeвого_розвитку_молоджших_школярiв_iз_дисграфieю.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

У статті презентовано результати дослідження особливостей знань і практичного досвіду вчителів
початкових класів щодо роботи з молодшими школярами із дисграфією. Матеріалом дослідження слугували
відповіді на запитання розробленої автором анкети, що складається з двох структурних блоків. Запитання
першого блоку (з першого по дванадцяте) спрямовувались на виявлення рівня обізнаності вчителів початкових
класів з особливостями роботи з дітьми із дисграфією. Запитання другого блоку (з тринадцятого по двадцяте)
давали змогу зрозуміти наявність у вчителів практичного досвіду роботи з цією категорією дітей. Крім того, анкета
містила запитання (індикатори), що допомагають визначити співвідношення знань і практичного досвіду роботи
у вчителів початкових класів, які працюють з молодшими школярами із дисграфією. За результатами аналізу
відповідей на запитання анкети сформульовано відповідні висновки.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 4438 not found.
Date Deposited: 15 Jun 2020 11:26
Last Modified: 15 Jun 2020 11:26
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9811

Actions (login required)

View Item
View Item