Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. Розділ 9. Використання інтерактивних методик та інформаційно-комунікаційних технологій на уроках літератури

Шарова, Т. М. and Землянська, А. В. and Копєйцева, Л. П. and Шаров, С. В. (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. Розділ 9. Використання інтерактивних методик та інформаційно-комунікаційних технологій на уроках літератури. Other. ТОВ «Колор Принт», Мелітополь.

[thumbnail of col_monogr_rozdil9_2019.pdf]
Preview
Text
col_monogr_rozdil9_2019.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

На сьогодні важливою проблемою у викладанні філологічних дисциплін, зокрема історії української літератури, методик навчання української та світової (зарубіжної) літератур є пошук ефективних шляхів співпраці учасників навчально-виховного процесу, що спонукають студентів до творчості, самостійності, підвищення розумової активності. Тому все більш широкого визнання та поширення набувають інноваційні методики, які адаптують навчання студентів до умов реального життя.

Item Type: Monograph (Other)
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
P Мова та література > PN Література (Загальне)
W Бібліографія. Бібліотечні Науки. Інформаційні ресурси > ZA Інформаційні ресурси > ZA4050 Електронні інформаційні ресурси
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури
Depositing User: Users 33 not found.
Date Deposited: 12 Jun 2020 10:25
Last Modified: 12 Jun 2020 10:25
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9782

Actions (login required)

View Item
View Item