Логвіна-Бик, Т. А. and Бик, Н. В. (2020) Технолопчний пщхід до організації навчального процесу з природознавства (5 клас) та біологіі (6-11 класи). Implementation of modern science into practice: abstracts of I international scientific and practical conference, January 12-13, 2020. pp. 84-87.
Технологічний підхід до організації.pdf
Download (214kB) | Preview
Abstract
Для розвитку в учнів адгоритмічного мислення
школярів шляхом розв'язання типових задач з
природознавства та біології можна запропонувати алгоритм
вирішення різних навчальних завдань, які впорядковані за
темами навчальної програми, а в межах кожної теми - за
рівнями складності. Інтелектуальному розвитку учнів у
навчальному процесі, усвідомлення ними рівня своєї
успішності у вивченні навчальних дисциплін, що досягається
доступними, цікавими творчими завданнями з природознавства та біології,і використанням різних допоміжних засобів навчання та сприятливим психологічним кліматом на уроці, сприяє висока мотивація учнів у навчанні біології та природознавства.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства |
Depositing User: | Unnamed user with email botanika@mspu.edu.ua |
Date Deposited: | 12 Jun 2020 13:34 |
Last Modified: | 12 Jun 2020 13:34 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9769 |