Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Активізація самостійного музичного мислення майбутнього педагога-музиканта в класі хорового диригування

Багрій, Т. Є. (2019) Активізація самостійного музичного мислення майбутнього педагога-музиканта в класі хорового диригування. Педагогіка мистецтва для культурного зростання особистості впродовж життя: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 7-9 листоп. 2019 р.. pp. 10-13.

[thumbnail of Багрiй_Т.E..pdf]
Preview
Text
Багрiй_Т.E..pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

У тезах висвітлено питання активізації самостійного
музичного мислення для особистісного та професійно-творчого розвитку майбутнього педагога-музиканта.
Ключові слова: педагог-музикант, самостійне музичне мислення,
виконавська діяльність, навчально-творча діяльність.

Item Type: Article
Subjects: M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Users 4421 not found.
Date Deposited: 11 Jun 2020 12:40
Last Modified: 11 Jun 2020 12:40
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9737

Actions (login required)

View Item
View Item