Багрій, Т. Є. (2019) Активізація самостійного музичного мислення майбутнього педагога-музиканта в класі хорового диригування. Педагогіка мистецтва для культурного зростання особистості впродовж життя: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 7-9 листоп. 2019 р.. pp. 10-13.
Preview
Багрiй_Т.E..pdf
Download (2MB) | Preview
Abstract
У тезах висвітлено питання активізації самостійного
музичного мислення для особистісного та професійно-творчого розвитку майбутнього педагога-музиканта.
Ключові слова: педагог-музикант, самостійне музичне мислення,
виконавська діяльність, навчально-творча діяльність.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4421 not found. |
Date Deposited: | 11 Jun 2020 12:40 |
Last Modified: | 11 Jun 2020 12:40 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9737 |