Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Сучасний стан та перспективи розвитку маркетингу

Ярова, Л. Г. (2020) Сучасний стан та перспективи розвитку маркетингу. Економіка, управління, освіта і наука: трансфер теорії і практики в умовах цифрової глобалізації: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 44-46.

[thumbnail of Ярова Л.Г.pdf]
Preview
Text
Ярова Л.Г.pdf

Download (233kB) | Preview

Abstract

Сучасні технології розвиваються швидкими темпами, світова економіка має всі ознаки глобального характеру і останнім часом зазнала значних змін. Завдяки інформатизації суспільства та досягненням науково-технічного прогресу географічні та культурні відстані між країнами значно скоротилися. Це розширює можливості та дає змогу підприємствам значно збільшити географічне охоплення ринків, обсяги виробництва та продажів.

Item Type: Article
Subjects: H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне)
H Суспільні науки > HB Економічна теорія
H Суспільні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування
Depositing User: Users 24 not found.
Date Deposited: 01 Jul 2020 12:16
Last Modified: 01 Jul 2020 12:16
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9722

Actions (login required)

View Item
View Item