Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Маркетингові інновації як необхідна умова розвитку підприємництва

Щебликіна, З. В. and Шаясюк, І. А. (2020) Маркетингові інновації як необхідна умова розвитку підприємництва. Економіка, управління, освіта і наука: трансфер теорії і практики в умовах цифрової глобалізації: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 39-41.

[thumbnail of Шаясюк.pdf]
Preview
Text
Шаясюк.pdf

Download (391kB) | Preview

Abstract

Завданням сучасного маркетингу підприємств повинно стати таке розміщення інноваційного продукту, щоб отримати максимально ефективний збут та відгук на нього.

Item Type: Article
Subjects: H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне)
H Суспільні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила
H Суспільні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління
H Суспільні науки > HF Торгівля
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування
Depositing User: Unnamed user with email dmamdpu@gmail.com
Date Deposited: 03 Jul 2020 15:21
Last Modified: 03 Jul 2020 15:21
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9712

Actions (login required)

View Item
View Item