Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Маркетингові аспекти ризик-менеджменту підприємств

Щебликіна, З. В. and Пилипенко, О. А. (2020) Маркетингові аспекти ризик-менеджменту підприємств. Економіка, управління, освіта і наука: трансфер теорії і практики в умовах цифрової глобалізації: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 37-39.

[thumbnail of Пилипенко.pdf]
Preview
Text
Пилипенко.pdf

Download (278kB) | Preview

Abstract

Сучасні умови господарювання визначаються значними коливаннями, швидкими змінами кон’юнктури ринку, мінливістю і невизначенністю зовнішнього середовища

Item Type: Article
Subjects: H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне)
H Суспільні науки > HB Економічна теорія
H Суспільні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила
H Суспільні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD61 Управління ризиками
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування
Depositing User: Users 24 not found.
Date Deposited: 03 Jul 2020 15:22
Last Modified: 03 Jul 2020 15:22
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9710

Actions (login required)

View Item
View Item