Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Маркетингова діяльність підприємств малого та середнього бізнесу

Щебликіна, З. В. and Неліпа, О. Ю. (2020) Маркетингова діяльність підприємств малого та середнього бізнесу. Економіка, управління, освіта і наука: трансфер теорії і практики в умовах цифрової глобалізації: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 35-37.

[thumbnail of Неліпа.pdf]
Preview
Text
Неліпа.pdf

Download (388kB) | Preview

Abstract

Основним напрямом економіки України стає сфера послуг, яка стрімко розвивається. В економіці у ринково розвинених країнах сучасна сфера послуг займає велику частку як за споживчими витратами так і за обсягами прямих інвестицій.

Item Type: Article
Subjects: H Суспільні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила
H Суспільні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління
H Суспільні науки > HG Фінанси
H Суспільні науки > HJ Суспільні фінанси
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування
Depositing User: Users 24 not found.
Date Deposited: 03 Jul 2020 15:23
Last Modified: 03 Jul 2020 15:23
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9707

Actions (login required)

View Item
View Item