Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Використання інтерактивних засобів на уроках математики

Таблер, Т. І. (2019) Використання інтерактивних засобів на уроках математики. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.: зб. наук. праць. pp. 189-191.

[thumbnail of яяя.pdf]
Preview
Text
яяя.pdf

Download (463kB) | Preview

Abstract

Анотація. Наведена класифікація засобів навчання. До сучасних інтерактивних засобів навчання належать інтерактивна дошка та інтерактивний плакат. Описано використання на практиці інтерактивних засобів під час проведення уроків з математики. Досвід використання яких вказує на доцільність впровадження їх в освітній процес.
Ключові слова. Засоби навчання, інтерактивні засоби, інтерактивний плакат, інтерактивна дошка, урок математики.
Summary. The classification of the means of training is given. Modern interactive means of learning include the Interactive Board and Interactive Poster. Describes the use in practice of interactive tools during the lessons of mathematics. Experience using which indicates the feasibility of introducing them into the educational process.
Key words. Teaching tools, interactive means, interactive poster, interactive whiteboard, mathematics lesson.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Users 25 not found.
Date Deposited: 11 Jun 2020 12:35
Last Modified: 11 Jun 2020 12:35
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9697

Actions (login required)

View Item
View Item