Аналіз поняття «інтерактивні методи навчання математики»

Таблер, Т. І. (2018) Аналіз поняття «інтерактивні методи навчання математики». Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка, 2 (21). pp. 212-219. ISSN 2219-5203

[thumbnail of 1.pdf]
Preview
Text
1.pdf

Download (351kB) | Preview

Abstract

Анотація. У статті проаналізовані наукові джерела з питань методів навчання та їх класифікації, зроблено порівняння загальних методів дидактики з методами, які використовують в методиці навчання математики. Розглянуто поняття інтерактивності та інтерактивної моделі навчання на уроках математики та встановлено, що інтерактивне навчання розглядається з точки зору взаємодії учасників навчального процесу, в тому числі, з використанням комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання. Встановлено, що для втілення інтерактивної моделі на уроках математики використовують кооперативну (колективну), групову форму навчання та навчання у співпраці. Узагальнивши поняття про методи навчання, сутність яких ґрунтується на взаємопов’язаній діяльності учасників навчального процесу, тобто на взаємодії, обґрунтовується висновок, що сучасні методи ефективного навчання базуються на принципі інтерактивності.
Ключові слова: інтерактивність; методи навчання; інтерактивні методи навчання; методи навчання математики; класифікація методів навчання; модель навчання; інтерактивні технології.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності > Фахові видання
Depositing User: Users 25 not found.
Date Deposited: 16 Jun 2020 10:16
Last Modified: 29 Sep 2020 11:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9695

Actions (login required)

View Item
View Item