Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи . Уроки фонетики в Новій українській школі на засадах компетентнісного й особистісно-орієнтованого підходу до навчання

Єрмоленко, С. І. and Митяй, З. О. and Сіроштан, Т. В. (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи . Уроки фонетики в Новій українській школі на засадах компетентнісного й особистісно-орієнтованого підходу до навчання. Project Report. ТОВ "КолорПринт", Мелітополь.

[thumbnail of альманах2019.pdf]
Preview
Text
альманах2019.pdf

Download (539kB) | Preview

Abstract

У сучасній Концепції “Нова українська школа ˮ важливу роль відіграє розумне поєднання інтелекту та духовності, усвідомленого і керованого розвитку внутрішніх переконань і потреб особистості, формування нової системи пізнання. Великою мірою формуванню мовленнєвих умінь і навичок сприяє компетентнісний й особистісно-орієнтований підхід до навчання.
Останнім часом переглянуті застарілі підходи до викладання традиційних уроків із метою вкраплення до них елементів компетентнісного й особистісно-орієнтованого підходу до навчання.
На нашу думку, фонетику в загальноосвітніх навчальних закладах найкраще вивчати в комплексі з усіма рівнями мови (синтаксисом, морфологією, лексикою і фразеологією), а не лише з орфоепією, орфографією, графікою.

Item Type: Monograph (Project Report)
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра української мови
Depositing User: Users 32 not found.
Date Deposited: 11 Jun 2020 08:10
Last Modified: 23 Sep 2020 06:21
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9669

Actions (login required)

View Item
View Item