Єрмоленко, С. І. and Митяй, З. О. and Сіроштан, Т. В. (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи . Уроки фонетики в Новій українській школі на засадах компетентнісного й особистісно-орієнтованого підходу до навчання. Project Report. ТОВ "КолорПринт", Мелітополь.
альманах2019.pdf
Download (539kB) | Preview
Abstract
У сучасній Концепції “Нова українська школа ˮ важливу роль відіграє розумне поєднання інтелекту та духовності, усвідомленого і керованого розвитку внутрішніх переконань і потреб особистості, формування нової системи пізнання. Великою мірою формуванню мовленнєвих умінь і навичок сприяє компетентнісний й особистісно-орієнтований підхід до навчання.
Останнім часом переглянуті застарілі підходи до викладання традиційних уроків із метою вкраплення до них елементів компетентнісного й особистісно-орієнтованого підходу до навчання.
На нашу думку, фонетику в загальноосвітніх навчальних закладах найкраще вивчати в комплексі з усіма рівнями мови (синтаксисом, морфологією, лексикою і фразеологією), а не лише з орфоепією, орфографією, графікою.
Item Type: | Monograph (Project Report) |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра української мови |
Depositing User: | Users 32 not found. |
Date Deposited: | 11 Jun 2020 08:10 |
Last Modified: | 23 Sep 2020 06:21 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9669 |