Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Використання педагогічно доцільної репертуарної політики у формуванні музично-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва

Власенко, Е. А. (2019) Використання педагогічно доцільної репертуарної політики у формуванні музично-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Педагогіка мистецтва для культурного зростання особистості впродовж життя: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 7-9 листоп. 2019 р., 1. pp. 25-28.

[thumbnail of ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНО ДОЦІЛЬНОЇ РЕПЕРТУАРНОЇ ПОЛІТИКИ.pdf]
Preview
Text
ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНО ДОЦІЛЬНОЇ РЕПЕРТУАРНОЇ ПОЛІТИКИ.pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Реалії освітнього процесу сьогодення визначаються новим
соціальним замовленням - компетенізацією освіти з орієнтацією її на результат у формі розвинутих ключових компетентностей, формування креативної особистості, здатної до успішної конкуренції та навчання впродовж життя. Позитивно мотивована, емоційно забарвлена, методично доцільна, системно побудована репертуарна політика є основою успішного формування музично-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва.

Item Type: Article
Subjects: M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення
Divisions: Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Depositing User: Users 16 not found.
Date Deposited: 10 Jun 2020 11:03
Last Modified: 10 Jun 2020 11:03
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9661

Actions (login required)

View Item
View Item