Власенко, Е. А. (2019) Методичний супровід формування емоційної стабільності концертного виступу студентів-піаністів. Проектування індивідуальної освітньої траєкторії професійного розвитку педагога: збірник тез Всеукр. наук.-практ. конф., 13 черв. 2019 р.. pp. 110-111.
МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ.pdf
Download (2MB) | Preview
Abstract
Різноманітні аспекти наукових підходів до даного питання у площині психології, музичної
та театральної педагогіки дозволили інтерпретувати емоційну стабільність як здатність
до адекватного емоційного реагування на зовнішні стресори у процесі сценічного
виконання музичних творів, та як інтегративну властивість музикантів, що забезпечує
безпомилкове і точне виконання творів у емоціогенних умовах.
Для оптимізації психічного стану учня-піаніста під час виступу ми також пропонуємо
дотримуватися наступних методичних рекомендацій щодо передконцертної підготовки
студента: індивідуальний підхід у доборі програм для виступу; ретельне вдумливе
вивчення музичного твору; віднайдення міри співвідношення інтелектуальної
та емоційної сфер при підготовці до виступу; осмислення сценічного досвіду для
усвідомленого керування сценічним виконанням і накопичення позитивних вражень від
виконавської діяльності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Depositing User: | Users 16 not found. |
Date Deposited: | 10 Jun 2020 11:11 |
Last Modified: | 10 Jun 2020 11:11 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9659 |