Волкова, В. А. and Федорова, Г. П. (2020) Індивідуальний підхід до обдарованих дітей старшого дошкільного віку в образотворчій діяльності. WayScience, 1. pp. 209-212. ISSN 2664-4819
Волкова_обдаровані діти.pdf
Download (241kB) | Preview
Abstract
Обдарованість можна потрактувати як сукупність задатків, що визначають межі розвитку, ці задатки залежать від впливів довкілля, а також змінюються у процесі освітньої діяльності.
Індивідуальний підхід – здійснення педагогічного процесу з урахуванням індивідуальних особливостей дитини, що значною мірою впливають на її поведінку в різних життєвих ситуаціях. Сутність індивідуального підходу виявляється в тому, що загальні завдання виховання, які стоять перед педагогом, вирішуються за допомогою педагогічного впливу на кожну дитину, виходячи зі знання її психологічних особливостей і умов життя.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 10 Jun 2020 12:10 |
Last Modified: | 10 Jun 2020 12:10 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9631 |