Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Індивідуальний підхід до обдарованих дітей старшого дошкільного віку в образотворчій діяльності

Волкова, В. А. and Федорова, Г. П. (2020) Індивідуальний підхід до обдарованих дітей старшого дошкільного віку в образотворчій діяльності. WayScience, 1. pp. 209-212. ISSN 2664-4819

[thumbnail of Волкова_обдаровані діти.pdf]
Preview
Text
Волкова_обдаровані діти.pdf

Download (241kB) | Preview

Abstract

Обдарованість можна потрактувати як сукупність задатків, що визначають межі розвитку, ці задатки залежать від впливів довкілля, а також змінюються у процесі освітньої діяльності.
Індивідуальний підхід – здійснення педагогічного процесу з урахуванням індивідуальних особливостей дитини, що значною мірою впливають на її поведінку в різних життєвих ситуаціях. Сутність індивідуального підходу виявляється в тому, що загальні завдання виховання, які стоять перед педагогом, вирішуються за допомогою педагогічного впливу на кожну дитину, виходячи зі знання її психологічних особливостей і умов життя.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 10 Jun 2020 12:10
Last Modified: 10 Jun 2020 12:10
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9631

Actions (login required)

View Item
View Item