Єрмак, Ю. І. and Науменко, О. (2019) Особливості педагогічного мислення майбутніх викладачів історії. In: Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій: матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф., 26 грудня 2019 р., МДПУ імені Б. Хмельницького, кафедра педагогіки і педагогічної майстерності.
тези Єрмак-Науменко.pdf
Download (228kB) | Preview
Abstract
Професійна діяльність педагога поступово ускладнюється. Потреба досягати вершин педагогічної майстерності з урахуванням сучасних вимог суспільства спрямовує педагогів на постійне вдосконалення своєї діяльності. Від його вміння перспективно мислити і діяти адекватно поставленим цілям залежить ефективність педагогічної діяльності. У зв’язку з цим особливої актуальності набуває проблема розвитку педагогічного мислення у майбутніх викладачів, що потребує дослідження змісту професійного мислення викладача.
Саморозвиток розумової діяльності педагога опосередкований його дією на здобувача. Така взаємодія реалізується в умовах складних ситуацій, в яких педагогічне мислення розкривається через відношення викладача до студента. Ціннісна спрямованість педагогічного мислення вимагає переходу від нормативно-описового до творчого типу професійного мислення викладача, що припускає розробку його змістових і структурно-рівневих підстав. Така позиція дозволяє розглядати педагогічне мислення як специфічну розумову і практичну діяльність учителя, що забезпечує ефективне вирішення ним проблемних ситуацій, що виникають в освітній роботі
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Users 4533 not found. |
Date Deposited: | 05 Jun 2020 12:03 |
Last Modified: | 05 Jun 2020 12:03 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9588 |