Мільчевська, Г. С. and Ель Хатрі, Г. and Малютіна, Н. О. (2020) Тренінгова робота в умовах закладів освіти та у громаді. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 1 (69). pp. 106-110. ISSN 1992-5786
Мільчевська, Малютіна, ЕльХатрі.pdf
Download (232kB) | Preview
Abstract
У статті проаналізовано тренінгову роботу в умовах закладів освіти та у громаді, висвітлено
погляди сучасних вчених щодо ефективності проведення тренінгів як для педагогів та їхньої педагогічної діяльності, так і для територіальних громад. Автори зазначають, що нині в Україні триває
процес децентралізації як реформа, що дає змогу країні йти шляхом прогресу. Головною подією децентралізації стало ухвалення 5 лютого 2015 р. Закону «Про добровільне об’єднання територіальних
громад». Для розбудови потенціалу громади різні міжнародні та громадські організації проводять
тренінги. Щоб провести ефективно будь-який захід, необхідно, перш за все, оцінити потребу громади
та особливості регіону. У матеріалах публікації підкреслено значну роль тренінгів як одного з активних методів групової роботи з молоддю і відповідального управління громадою. Навчання у форматі
тренінгових занять має складну технологічну структуру, в якій тренер забезпечує умови для комунікації між усіма учасниками. Автори характеризують тренінг як процес запланованих змін людини,
спрямованих на її особистісний і професійний розвиток шляхом набуття, аналізу й переоцінки власного життєвого досвіду в процесі групової взаємодії. Тренінг є ефективною формою роботи щодо
засвоєння знань та формування умінь і навичок, сприяє організації взаємодії, створює можливості
спілкування у довірливій атмосфері й неформальній обстановці, впливає на пізнання учасником себе
та довкілля. Підкреслено, що соціально-просвітницький тренінг спрямований на надання інформації, оволодіння знаннями, формування вмінь, знань і навичок, що сприятимуть усвідомленому вибору
варіантів поведінки, усвідомлення потреб і мотивів, підготовку фахівців, навчання спеціалістів, що
працюють із молоддю у сфері освіти та у громаді. У статті підкреслюється, що тренінги здійснюють комплексний вплив на становлення професійно орієнтованих особистісних якостей педагогів
у різних закладах освіти та на спільноту у громаді. Актуальною темою тренінгів є відповідальне
управління громадою. На основі теоретичного аналізу автори акцентують на тому, що доцільно
проводити тренінги і для ефективного навчання молоді, адже їх ресурс є необхідним для подальшого
розвитку громади та держави загалом.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4349 not found. |
Date Deposited: | 04 Jun 2020 15:35 |
Last Modified: | 08 Oct 2020 06:32 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9541 |