Тарасова, В. А. (2020) Розвиток професійної компетентності вчителів у системі підвищення кваліфікації: історичний аспект. Освітологічний дискурс. (In Press)
РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ У СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ-конвертирован.pdf
Download (345kB) | Preview
Abstract
Стаття висвітлює питання розвитку системи підвищення кваліфікації вчителів у часи становлення незалежної України. Розкрито концептуальні підходи до процесу професійного розвитку вчителів у системи підвищення кваліфікації. Визначено нормативно-правові документи освіти, які закладено в основу освіти впродовж життя. Акцентовано увагу на сучасних провідних підходах до професійного зростання педагогічних працівників через формальну, неформальну та інформальну освіту. На основі системно-історичного підходу, виявлено системоутворюючі компоненти та зв’язки в розвитку системи підготовки вчителів; розглянуто підсистему післядипломної освіти – систему підвищення кваліфікації освіти ХХ століття, як цілісне явище засноване на багаторівневій інтерпретації з урахуванням економічної, соціальної, політичної і національно-культурної детермінант суспільства та держави; порівняльно-зіставний метод використовувався для аналізу матеріалів історико - педагогічного дослідження архівних джерел, нормативних документів, наукових публікацій досліджуваного періоду. У теоретичній площині з’явилась потреба всебічного вивчення історичних тенденцій розвитку професійної компетентності вчителів в різних напрямках, їх систематизації, прогнозування кінцевих результатів та впливу на розвиток особистості, освіту і суспільство.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LA Історія освіти |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Users 4526 not found. |
Date Deposited: | 04 Jun 2020 08:57 |
Last Modified: | 04 Jun 2020 08:57 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9513 |