Комунікативна компетентність вчителя як умова реалізації дитиноцентрованого підходу в Новій українській школі

Коробченко, А. А. and Тарасова, В. А. (2019) Комунікативна компетентність вчителя як умова реалізації дитиноцентрованого підходу в Новій українській школі. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій: матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф., 26 груд. 2019 р.. pp. 72-75.

[thumbnail of КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ЯК УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ ДИТИНОЦЕНТРОВАНОГО ПІДХОДУ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ-конвертирован.pdf] Text
КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ЯК УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ ДИТИНОЦЕНТРОВАНОГО ПІДХОДУ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ-конвертирован.pdf

Download (232kB)

Abstract

В умовах поступового становлення «Нової української школи» велика увага приділяється розвитку та підвищенню професійної компетентності вчителів початкових класів їх комунікативним вмінням та здібностям. З цією метою нині широко застосовуються тренінгові інтерактивні форми роботи, які дозволяють вчителю подивитися на освітній процес ззовні, а також змінити свою роль: перетворитися з людини, яка відповідає за клас, на особистість, яка заслуговує на допомогу у вирішенні певних проблем засобами діалогу, налагодженням партнерських відносин та комунікації між усіма учасниками освітнього процесу.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Users 4528 not found.
Date Deposited: 04 Jun 2020 08:36
Last Modified: 04 Jun 2020 08:36
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9505

Actions (login required)

View Item
View Item