Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Використання девайсів для створення креолізованих текстів (на прикладі дисципліни «Література та інклюзія»)

Деркачова, О. С. (2020) Використання девайсів для створення креолізованих текстів (на прикладі дисципліни «Література та інклюзія»). Українські студії в європейському контексті: зб. наук. пр. (1). pp. 269-276.

[thumbnail of derkachova_2020_269.pdf]
Preview
Text
derkachova_2020_269.pdf

Download (606kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена особливостям сучасного освітнього процесу. Інформатизація, а відтак девайсизація стає важливою складовою навчання студента. Розглянуто можливості використання девайсів під час вивчення дисципліни «Література та інклюзія» у процесі створення креолізованих текстів.
Ключові слова: інформатизація, девайсизація, ґаджет, освітній процес, девайс, креолізований текст.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > PN Література (Загальне)
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Users 33 not found.
Date Deposited: 03 Jun 2020 16:37
Last Modified: 03 Jun 2020 16:37
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9454

Actions (login required)

View Item
View Item