Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Інфо-медійна грамотність як складова соціальної компетентності майбутнього вчителя

Шаров, С. В. (2019) Інфо-медійна грамотність як складова соціальної компетентності майбутнього вчителя. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали VI міжнар. наук.-практ. конф., 23–24 квіт. 2020 р., 1. pp. 266-269.

[thumbnail of sharov_2020_266.pdf]
Preview
Text
sharov_2020_266.pdf

Download (645kB) | Preview

Abstract

Застосування системи компетентностей до випускника закладу вищої освіти дозволить розширити його можливості щодо працевлаштування та підняти його рейтинг як працівника. Рівень розвитку інфо-медійної грамотності майбутнього учителя опосередковано буде впливати на процес соціалізації учнів в інформаційному суспільстві.
Ключові слова: інфо-медійна грамотність, соціальна компетентність, інформаційне суспільство

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури
Depositing User: Users 33 not found.
Date Deposited: 03 Jun 2020 16:32
Last Modified: 03 Jun 2020 16:32
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9449

Actions (login required)

View Item
View Item