Шаров, С. В. (2019) Інфо-медійна грамотність як складова соціальної компетентності майбутнього вчителя. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали VI міжнар. наук.-практ. конф., 23–24 квіт. 2020 р., 1. pp. 266-269.
Preview
sharov_2020_266.pdf
Download (645kB) | Preview
Abstract
Застосування системи компетентностей до випускника закладу вищої освіти дозволить розширити його можливості щодо працевлаштування та підняти його рейтинг як працівника. Рівень розвитку інфо-медійної грамотності майбутнього учителя опосередковано буде впливати на процес соціалізації учнів в інформаційному суспільстві.
Ключові слова: інфо-медійна грамотність, соціальна компетентність, інформаційне суспільство
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури |
Depositing User: | Users 33 not found. |
Date Deposited: | 03 Jun 2020 16:32 |
Last Modified: | 03 Jun 2020 16:32 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9449 |