Шлєіна, Людмила (2017) Теоретичні засади формування гендерної компетентності студентів непедагогічних спеціальностей. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. пр., 3 (75). pp. 394-401. ISSN 2308-3778
Теоретичні засади формування гендерної компетентності студентів непедагогічних спеціальностей.pdf
Download (9MB) | Preview
Abstract
Початок XXI століття став новим якісним рубежем в історії розвитку людства, адже глобалізація, інформаційна революція, гуманізація, демократизація суспільства, інтенсифікація крос-культурних комунікацій суттєво вплинули на основи соціальної системи, спричинивши глибинні зміни соціальних інститутів і практик повсякденного життя людей, їх уявлень, цінностей, міжособистісних комунікацій, моральних норм, життєвих цілей і стратегій. Зазначені перетворення призвели до необхідності осягнення складних онтологічних проблем нової реальності з метою вироблення комплексної стратегії адекватного протистояння новим цивілізаційним викликам та актуалізували проблему щодо формування нової інфраструктури соціальних взаємовідносин, особистісних комунікацій (зокрема ґендерних), які потребують належного методологічного забезпечення.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Users 20 not found. |
Date Deposited: | 03 Jun 2020 13:15 |
Last Modified: | 03 Jun 2020 13:15 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9442 |