Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Теоретичні засади формування гендерної компетентності студентів непедагогічних спеціальностей

Шлєіна, Людмила (2017) Теоретичні засади формування гендерної компетентності студентів непедагогічних спеціальностей. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. пр., 3 (75). pp. 394-401. ISSN 2308-3778

[thumbnail of Теоретичні засади формування гендерної компетентності студентів непедагогічних спеціальностей.pdf]
Preview
Text
Теоретичні засади формування гендерної компетентності студентів непедагогічних спеціальностей.pdf

Download (9MB) | Preview

Abstract

Початок XXI століття став новим якісним рубежем в історії розвитку людства, адже глобалізація, інформаційна революція, гуманізація, демократизація суспільства, інтенсифікація крос-культурних комунікацій суттєво вплинули на основи соціальної системи, спричинивши глибинні зміни соціальних інститутів і практик повсякденного життя людей, їх уявлень, цінностей, міжособистісних комунікацій, моральних норм, життєвих цілей і стратегій. Зазначені перетворення призвели до необхідності осягнення складних онтологічних проблем нової реальності з метою вироблення комплексної стратегії адекватного протистояння новим цивілізаційним викликам та актуалізували проблему щодо формування нової інфраструктури соціальних взаємовідносин, особистісних комунікацій (зокрема ґендерних), які потребують належного методологічного забезпечення.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Users 20 not found.
Date Deposited: 03 Jun 2020 13:15
Last Modified: 03 Jun 2020 13:15
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9442

Actions (login required)

View Item
View Item