Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Організаційно-педагогічні умови формування гендерної культури студентів

Шлєіна, Людмила (2018) Організаційно-педагогічні умови формування гендерної культури студентів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (63). pp. 217-221. ISSN 2311-5491

[thumbnail of Організаційно-педагогічні умови формування гендерної культури студентів.pdf]
Preview
Text
Організаційно-педагогічні умови формування гендерної культури студентів.pdf

Download (9MB) | Preview

Abstract

У статті зазначається, що гендерна культура студентів становить суб’єктивно обумовлену систему цінностей, гендерних знань, статево-рольових норм поведінки, що сприяють реалізації здібностей студентів різної статі як рівних соціальних істот, формують гендерні якості особистості шляхом реалізації таких організаційно-педагогічних умов, як розвиток гендерної компетентності викладача; забезпечення гендерно-сензитивного середовища; педагогічної підтримки гендерної індивідуальності молоді; організацію гендерної просвіти студентів у навчально-виховній діяльності закладу вищої освіти. Розвиток гендерного мислення і виховання ґендерної чутливості майбутнього фахівця є однією зі сторін гуманізації та гуманітаризації вищої школи і пов'язані з вирішенням проблем міжособистісної взаємодії, досягнення кар'єрного успіху і економічної стабільності суспільства. RU: В статье отмечается, что гендерная культура студентов составляет субъективно обусловленную систему ценностей, гендерных знаний, поло-ролевых норм поведения, способствующих реализации способностей студентов разного пола как равных социальных существ, формируют гендерные качества личности путем реализации таких организационно-педагогических условий, как развитие гендерной компетентности преподавателя; обеспечения гендерно-сензитивного среды; педагогической поддержки гендерной индивидуальности молодежи; организацию гендерной просвещения студентов в учебно-воспитательной деятельности учреждения высшего образования. Развитие гендерного мышления и воспитания гендерной чувствительности будущего специалиста является одной из сторон гуманизации и гуманитаризации высшей школы и связанные с решением проблем межличностного взаимодействия, достижения карьерного успеха и экономической стабильности общества.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Depositing User: Unnamed user with email volikalla64@gmail.com
Date Deposited: 03 Jun 2020 11:07
Last Modified: 03 Jun 2020 11:07
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9440

Actions (login required)

View Item
View Item