Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Художньо-педагогічна інтерпретація хорового твору як фахова компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва

Врубель, Г. Ф. (2020) Художньо-педагогічна інтерпретація хорового твору як фахова компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, 1 (72). pp. 105-109. ISSN 2311-5491

[thumbnail of Vrubel_chasopys.ps.npu.kiev.ua_72_1_2020.pdf]
Preview
Text
Vrubel_chasopys.ps.npu.kiev.ua_72_1_2020.pdf

Download (459kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються шляхи формування фахової компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва та педагогічні умови її формування в умовах модернізації вищої освіти. Проблема підготовки фахівця високого професійного рівня, творчо ініціативного, конкурентоспроможного, самостійного та мобільного особливо гостро постає в останні роки розвитку педагогічної освіти і практики України.
Аналітика автором досліджень і публікацій засвідчує наявність різних підходів до визначення поняття «компетентність», у статті розкриваються різні аспекти «професійної компетентності» вчителя музичного мистецтва, розглядається реалізація компетентнісного підходу у професійній підготовці майбутніх вчителів музики, звертається увага на фахову компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва, яку автор характеризує як здатність застосовувати в нових умовах набуті знання, уміння й досвід музично-педагогічної діяльності та особливості її формування.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Depositing User: Users 4449 not found.
Date Deposited: 01 Jun 2020 13:07
Last Modified: 07 Oct 2020 11:34
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9377

Actions (login required)

View Item
View Item