Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Тьюторська позиція вчителя як інноваційний ресурс Нової української школи

Подпльота, С. В. (2018) Тьюторська позиція вчителя як інноваційний ресурс Нової української школи. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції Нової української школи, 14-16 черв. 2018 р.. pp. 166-169.

[thumbnail of Мелітополь 201820200617_08310562.pdf1.pdf]
Preview
Text
Мелітополь 201820200617_08310562.pdf1.pdf

Download (625kB) | Preview
Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра іноземних мов
Depositing User: Users 12 not found.
Date Deposited: 18 Jun 2020 06:15
Last Modified: 18 Jun 2020 06:15
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9255

Actions (login required)

View Item
View Item